SIERPNIÓWCZKI 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
Witamy się w 34 tygodniu
Gratuluję wizyt i cieszę się, że nadal wszystkie jesteśmy 2w1
Jak czytam na jakim etapie przygotowań jesteście to mnie zatyka, bo my mamy dopiero wózek, łóżeczko z kompletem pościeli, leżaczek bujaczek i kilka ciuszków, ale z mężem już ustaliliśmy że w sobotę zaszalejemy i skompletujemy wyprawkę do końca
Zabka mój mąż też żył w błogiej nieświadomości ile rzeczy potrzeba dziecku na start i sknerzył, ale jak sam poczytał to trochę przejrzał na oczy. My mamy oddzielne konta a podział jest taki, że ja ze swojej wypłaty płacę za rachunki, jedzenie i wszystkie mniejsze bieżące sprawy, a on wypłatę przeznacza na wykończenie domu na razie ten układ się sprawdza
Dziewczyny mam dwa pytania i bardzo proszę o pomoc a mianowicie:
1. Ile macie ciuszków w rozmiarze 56 i 62 tzn ile bodów, pajaców, śpiochów, czapek itp bo jestem zupełnie zielona w tym temacie i nie mam pojęcia ile tego kupić.
2. Czy któraś z was ma tak, że sinieją jej nogi i wychodzą białe plamy jak np trochę postoi?? Bo ja miałam wcześniej tak ze 3 razy a od wczoraj jak tylko postoję chwilę to takie cuda wychodzą.. Dzwoniłam do mojej gin kazała smarować nogi liotonem i w piątek przyjść na wizytę ale do tego czasu chyba zwariuję z niepokoju..psioszka11, Laura, Martucha86, mamasia, Maniuś, małaMyszka, lys, Weridiana, kasiuleek lubią tę wiadomość
-
mamasia wrote:Dorwałam pierwszy agrest !
sasasasa
teraz jeszcze tylko czerwone porzeczki do upolowania
Ja tez na nie czekam bo mogę zjeść nawet szklanke ale bez cukru
Oj będzie kwasić będziemałaMyszka lubi tę wiadomość
-
Witam mamusie
Mogę dołączyć? Termin mam na 2O sierpnia, to moja pierwsza ciążai będę mieć córeczkę
a jutro zaczynamy 31 tydzień ciąży.
psioszka11, Laura, sylwucha89, ekropka, niecierpliwa, magda sz, zabka11, Zetka, Martucha86, ainer85, Katarka, lys, małaMyszka, mamasia, Amberla, Weridiana, Paula_071, Neyla, kasiuleek lubią tę wiadomość
-
Lady Savage wrote:Witam mamusie