X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne SIERPNIÓWCZKI 2015
Odpowiedz

SIERPNIÓWCZKI 2015

Oceń ten wątek:
  • olinka Autorytet

Wysłany: 19 stycznia 2015, 16:30

Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa niestety ja nie pomogę nie znam się na żurawinie,

Dziewczyny jakie macie pomysły na obiad dziś ?
    ja mam dzień dzić bardzo ospały i leniwy. napadła mnie straszna ochota na pierogi z kapustą i grzyami, przeszłam wszystkie sklepy i niestety nigdzie ich nie było. W zamian do domu wróciłam z mrożonymi wiśniami i puszką coli :D

49d65f8aff.png
    "Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę. Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę...Jestem Przy Tobie od pierwszego grama. Tyś moje Dziecko... A ja Twoja mama"

• KasiaeN. Autorytet

Wysłany: 19 stycznia 2015, 16:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczęta! Usg dopiero w czwartek a ja już się doczekać nie mogę! Dręczą mnie koszmary od kilku nocy.dzis śniło mi się, że mi wypadł ząb, a to podobno źle wróży. Jakaś taka zestrsowana jestem. Mam nadzieję, że na Usg wszystko będzie dobrze. Piersi juz coraz mniej tkliwe, mdłości jeszcze od czasu do czasu. W czwartek najpierw usg na 15 a na 18.30 na kontrolę do hepatologa bo mam wirusa hcv i musze być pod stałą kontrolą. No i musze się wreszcie zmusić aby rozwiesic pranie a tak dobrze się leży pod kocykiem; )

relgtv73gp3vr7ra.png
  • Miru Autorytet

Wysłany: 19 stycznia 2015, 17:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    My juz po wizycie. Maluch ma 4 cm. Usg zrobione przez brzuch.
    pani dr powiedziała ze jest duży i silny dzidziuś zastrzyki niepotrzebne.
    ale...patrzę na monitor i mowie- a czemu się nie rusza....?
    Pani doktor mówi ze jeszcze ma czas...smutno mi było. .nagle mały zaczął kręcić nogami jakby jechał na rowerku. Drapak się po głowie i łapał za nogi. Ma tak długie nogi ze albo jak Łukasz mówi piłkarz albo jak ja twierdzę modelka 
    Jest starszy o 2 dni. Mamy 10d5w. Łukasz widział i aż łezki się kręcily mu w oku.