SIERPNIÓWCZKI 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
Paula
Nie przejmuj sie tym co ten lekarz gada , najlepiej go zmien - bo skoro badania prenatnalne wykonuje sie miedzy 11 a 13 tyg to wyniki ktore ona uzyskala w 10 tyg sa nie miarodajne a ty nie potrzebnie sie stresujesz.
Mi ginekolog inaczej liczy tydzien ciazy niz belly - ja mam teraz 12 tydz 5 dni wg belly jest to 13 tydz ,a moja ginekolozka mowi ze lekarze wymiary dziecka itd licza dla 12 tyg.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 stycznia 2015, 09:32
małaMyszka lubi tę wiadomość
-
Witam się z rana... W końcu się wyspałam...
Paula to chyba faktycznie zainteresowanie szybko na takie badanie. Chociaż nie ukrywam, że sama się go boję.
Może skonsultuj się z innym specjalistą.
Dziś czeka nas dużo pracy. Musimy ogarnąć mieszkanie po weekendowym remoncie. Znikną kartony, kartoniki, śmieci i cała reszta.niecierpliwa lubi tę wiadomość
-
Ona88 - mój lekarz też mi liczy w ten sposób. Wg belly jestem w 13 tc (12+6), a lekarz wczoraj w książeczce ciąży napisał, że to tydzień dwunasty, za każdym razem na wizycie wpisuje o jeden tydzień mniej niż zaznacza mi belly, choć wie (chyba), że to 12 tygodni + parę dni. Może lekarze rzeczywiście tak to liczą.
małaMyszka, 0na88 lubią tę wiadomość
-
tak samo z miesiacami , nie wiem czy jestem w 3 czy juz poczatek 4. jedna aplikacja na telefon gratuluje mi juz II trymestru - na internecie co strona inaczej liczy podzial tygodni na trymestry - sama tez sie czuje sie zagubiona
małaMyszka, niecierpliwa lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
paula bądź spokojna, dziewczyny maja racje. Poza tym 70 % dzieci z wyższym wynikiem są całkowicie zdrowe,a Twój nie jest wcale taki duży, bo widziałam na necie, że są nawet 50 mm. A jak kość nosowa? Wiem że też jest ważna
-
Katarka, tak, jutro zaczniesz 4 miesiąc i 2 trymestr