SIERPNIÓWCZKI 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
chcebycmama wrote:Ja wybieram się z mężem na weekend do Białki Tatrzańskiej, a dokładniej do Poronina, mąż będzie zjeżdzał na nartach a ja będę oddychać świeżym powietrzem.
Jestem z Pszczyny, więc niedaleko mam do Katowic.
Pozdrawiam!
A myślałaś o Brennej? Bardzo ładna, kameralna miejscowość.
Okolice Zakopca odpadaja, raz za daleko na 1 noc, a 2 w czasie ferii ludzi od zatrzesieniaWlasnie przeleciala mi Brenna albo Istebna po glowie musze czegos poszukac
małaMyszka lubi tę wiadomość
-
Cześć dziewczyny
Czytam wątek od początku i w końcu postanowiłam do Was dołączyćTermin mam na 16 sierpnia (1 rocznica ślubu).
Przesyłam zdjęcie mojego małego WIELKIEGO szczęścia, zrobione 20 stycznia:
http://www.iv.pl/images/79131975906678996105.jpg
Jutro idę na badania genetyczne, trzymajcie kciuki
Mimo, że czytam forum od lipca na początku OVU od grudnia przeszłam na belly jestem zielona jeśli, chodzi o ustawianie suwaczków itp. Pomóżcie proszę!
euforia, Aga89, sylwucha89, magda sz, Maniuś, zabka11, Aska87, małaMyszka, gosia.b lubią tę wiadomość
-
5ylwia wrote:Cześć dziewczyny
Czytam wątek od początku i w końcu postanowiłam do Was dołączyćTermin mam na 16 sierpnia (1 rocznica ślubu).
Mimo, że czytam forum od lipca na początku OVU od grudnia przeszłam na belly jestem zielona jeśli, chodzi o ustawianie suwaczków itp. Pomóżcie proszę!
Witaj,
na pewno będziemy trzymać kciuki:) daj znać po wizycie...
Widzę, że Twój gin to nie aktualizował daty na usg, według niego termin masz na 28/07/2002 ? Dzidziuś śliczny
Karolina śliczny brzusio
-
5ylwia wrote:Cześć dziewczyny
Witaj, a dlaczego Kochana na Twoim usg taka dziwna data?? Zeby ustawic suwaczek kliknij na suwak, ktorejs z nas, wpisz dane om, wybierz wzor i pojawi Ci sie link, ktory musisz wkleic w ustawieniach w podpisie tu na belly
My tu gadu gadu a obiad sie sam nie zrobi, a brzuszek sie dopomina, ide kulac leniwe
-