SIERPNIÓWCZKI 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
Mam do Was ogromną prośbę o pomoc!!! Mianowicie mam jechać w odwiedziny do koleżanki i poznać jej 3,5 miesiecznego synka
Bardzo się cieszę ale nie mam zielonego pojecia co mam zabrać ze sobą... Błagam pomóżcie, nie mam jeszcze doświadczenia co można takiemu maluchowi kupować
małaMyszka lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyCzesc nadrobilam wszystkie posty od wczoraj.
Magda wszystko co chcialabym napisac doradzic napisaly juz dziewczyny powyzej. Zycze Ci duzo sily zebyscie ten kryzys pokonali.
Odradzam kary - to nie ma sensu tylko doprowadzi do wiekszej zlosci.
Niecierpliwa cudny dzidzius
Ja dopiero co zjadlam sniadanie.
Rano tylko wcisnelam jogurt i poszlam na osiedlowe zakupy. Moj dzisiaj 12 godz w pracy jutro wszystko pozamykane wiec przejelam paleczke. Mialy byc big zakupy byly mini. Po niedzieli reszta.
Ledzwie mnie rak bola ze ledwo na nogach stoje.
Milego dnia buziaki dla WasmałaMyszka, niecierpliwa lubią tę wiadomość
-
Dziewczyny mam kolejny problem.
Bolą mnie nerki, czy któraś z Was też ma taką dolegliwość?
A czy któraś z Was bierze luteine dopochwowo?
Ja biorę od tygodnia 3 razy dziennie po 1.
zauważyłam dzisiaj, że mi wypływa. Wcześniej się tak nie działo.
Co myslicie?
Proszę o opinie. Bardzo proszę.małaMyszka lubi tę wiadomość
Syn, roczek.
Okruszek, 20 tydzień w brzuszku. -
chcebycmama wrote:Dziewczyny mam kolejny problem.
Bolą mnie nerki, czy któraś z Was też ma taką dolegliwość?
A czy któraś z Was bierze luteine dopochwowo?
Ja biorę od tygodnia 3 razy dziennie po 1.
zauważyłam dzisiaj, że mi wypływa. Wcześniej się tak nie działo.
Co myslicie?
Proszę o opinie. Bardzo proszę.małaMyszka lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Hermiona - piekne to co napisalas
Trzeba to zastosowac w praktyce. Podrzucaj od czasu do czasu takie madrosci, mnie takowe inspiruja