Sierpniowe Mamusie ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
To powodzenia jutro MILA, ciekawa jestem co Twój lekarz na te bole, bo właśnie dzwonilam do szpitala, babka powiedziała ze póki nie ma krwawien ani plamien to nie ma sie czym przejmować bo to rozciaganie macicy, do 21 tygodnia jest najgorzej bo sie sporo rozrasta, kazała dużo leżeć na lewym boku aby nie uciskac aorty i czegoś tam jeszcze i brać nospe zwykła 3 razy dziennie. Mówi ze lezenie pomoże. I rzeczywiście jak długo poleze to przestaje. Chyba ma racje
ale cholera nie mogę oglądać tv jak leze na lewym boku
Camille87, MILA lubią tę wiadomość
-
MILA wrote:Kajoni cóż to za nick ha ha ha to ja bym musiała sobie taki walnąć haha
ja to dopiero potrafię być jędzowata
haha tak, wiem, jest idealny, genialnie do mnie pasuje:P zawsze mogę Ci udostępnić jak masz ochotę
Mnie póki co to boli dupsko i dół pleców, bo od środy leżałam rozwalona w łóżku jakąś beznadziejną grypą i wczoraj już nie wytrzymałam i wstałam, bo normalnie bym sobie odleżyn narobiła
Ja tylko zauważyłam, że od jakiegoś czasu cierpnie mi lewe udo z lewej strony. Jakbym wysmarowała jakimś takim żelem rozgrzewającym plus cierpnięcie jakby mi krew nie dopływała. I to najczęściej jak leżę na plecach. Zapomniałam na ostatniej wizycie spytać o co chodzi. Myślę, że jakiś witamin mi brakuje, bo brałam póki co tylko kwas foliowy, ale od wczoraj biorę Prenatal Classic i mam nadzieję,że wszelkie braki mi to uzupełni.MILA lubi tę wiadomość
-
Jejku dziewczyny, nie umiem Was doczytać
Lepiej być na bieżąco.
Mila te bóle, które masz, to wydaje mi się, że to po prostu jest pęcherz pełny i mocz był przez noc wstrzymywany. I potem jak się budzisz, to ten pęcherz tak reaguje przez to, że jest pełen a obudziłaś się trochę za późno i mocz w nim zalegał. MAM TO SAMO
Dziewczyny, to mój brzuszek z dzisiaj rana. Chyba się już zaokrągla. Chociaż się trochę boję, że to efekt wczorajszych, masakrycznych i balonowych wzdęć
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 lutego 2014, 14:43