X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Sierpniowe Mamusie ;)
Odpowiedz

Sierpniowe Mamusie ;)

Oceń ten wątek:
  • MILA Autorytet

Wysłany: 2 lutego 2014, 12:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kajoni cóż to za nick ha ha ha to ja bym musiała sobie taki walnąć haha ;-D ja to dopiero potrafię być jędzowata :-D

Kajoni lubi tę wiadomość

f2wlwn15lxmguqd1.png
  • Madzikovy Autorytet

Wysłany: 2 lutego 2014, 13:25

Cytuj  /     /  Zgłoś
    To powodzenia jutro MILA, ciekawa jestem co Twój lekarz na te bole, bo właśnie dzwonilam do szpitala, babka powiedziała ze póki nie ma krwawien ani plamien to nie ma sie czym przejmować bo to rozciaganie macicy, do 21 tygodnia jest najgorzej bo sie sporo rozrasta, kazała dużo leżeć na lewym boku aby nie uciskac aorty i czegoś tam jeszcze i brać nospe zwykła 3 razy dziennie. Mówi ze lezenie pomoże. I rzeczywiście jak długo poleze to przestaje. Chyba ma racje :) ale cholera nie mogę oglądać tv jak leze na lewym boku :/

Camille87, MILA lubią tę wiadomość

Kochana Złośnica...:*
    n59ydf9htvnd6yuy.png
  • Kajoni Autorytet

Wysłany: 2 lutego 2014, 13:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    MILA wrote:
    Kajoni cóż to za nick ha ha ha to ja bym musiała sobie taki walnąć haha ;-D ja to dopiero potrafię być jędzowata :-D

haha tak, wiem, jest idealny, genialnie do mnie pasuje:P zawsze mogę Ci udostępnić jak masz ochotę:D
    Mnie póki co to boli dupsko i dół pleców, bo od środy leżałam rozwalona w łóżku jakąś beznadziejną grypą i wczoraj już nie wytrzymałam i wstałam, bo normalnie bym sobie odleżyn narobiła :/