Sierpniowe Mamusie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Dzień dobry. Nieśmiało chciałam się przywitać. Co u nas? Rośniemy
Do tej pory nie wiedziałam kto zamieszkuje mój brzuszek, teraz powoli chyba mogę nastawiać się na księżniczkę. Lekarz bardzo niepewnie, bez przekonania, ale stwierdził, że chyba będzie córeczka
Co do wózków to zastanawiam się nad kupnem wózka podwójnego dla dzieci rok po roku, ale decyzję podejmę w ostatniej chwili, a może nawet tuż po porodzie. Pierworodna od kiedy zaczęła chodzić przestała lubić jazdę wózkiem...SyHa85, Ninka0111, kaarolaa lubią tę wiadomość
-
SyHa85 wrote:A jak u mnie w przychodni nie ma ginekologa to ciekawe czy jest polozna hehe.
Ja tez jestem zieloniutka w wiele spraw zwiazanych z ciaza i w ogole...im blizej tym mniej przygotowana sie czuje na to wszystkoMożna ponoć skonsultować wyniki, zrobić ktg, poradzić się co do żywienia się, karmienia cycem i ogólnie to wszystko przekazuje co na szkole rodzenia. Moja jest fajna, wręcz nawiedzona
W deklaracji każda z nas ma wpisaną położną więc powinna być w każdej przychodni. -
My będziemy w maju zamawiać hollanda, bo czas oczekiwania jest do 2miesięcy u nas, koloru jeszcze nie wybraliśmy, ale mamy jeszcze trochę czasu.
Dziewczyny potrzebuję Waszej porady...właśnie odebrałam wyniki glukozy i wyszlo na czczo 76, po 1h 104, a po 2h 110. Czy któraś z Was miała tak, że po godzinie wynik był niższy niż po 2godzinach?
2 poronienia( 2009 8tyg.[*], 2015 8tyg.[*] )
-
Aśka_gdańsk wrote:
Dziewczyny potrzebuję Waszej porady...właśnie odebrałam wyniki glukozy i wyszlo na czczo 76, po 1h 104, a po 2h 110. Czy któraś z Was miała tak, że po godzinie wynik był niższy niż po 2godzinach?
Ja miałam po godzinie wynik taki sam, jak przed wypiciem "koktajlu". Lekarz powiedział, że to bardzo dobry wynik.
Przed: 78 ml/dl
Po 1h: 78
Po 2h: 95Aśka_gdańsk lubi tę wiadomość
-
Klaudia90 wrote:Ja miałam po godzinie wynik taki sam, jak przed wypiciem "koktajlu". Lekarz powiedział, że to bardzo dobry wynik.
Przed: 78 ml/dl
Po 1h: 78