Sierpniowe mamusie 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Marta..a wrote:A możesz jeść? Pamiętam że dziewczyny nie mogły jeść do obchodu, a potem badania ze względu na cesarkę w razie czego.
u niej skurcze silne jak pisała i raczej częste więc nie sądzę żeby do CC się szybkowali tylko do psn raczej na początek.
7w3d 💔 -
justyna14 wrote:Pewnie może ale nie ma co
u niej skurcze silne jak pisała i raczej częste więc nie sądzę żeby do CC się szybkowali tylko do psn raczej na początek.
Niekoniecznie, bo jak ma skurcze ale szyjka nadal długa i trzyma to też mogą uznać że konieczne jest cc skoro nie ma wód. Nie znam się w sumie.. wiem, że dziewczyny po terminie nie mogły jeść aż do badania po obchodzie, takiej bez wód na sali nie miałam.6cs: 08.2018 - synek
5cs.: 06.2020 - córeczka 9tc nasz aniołek 👼
2cs.: 12.2021 - córeczka
-
justyna14 wrote:Wzmożone a agania pisze o słabym napięciu.
.
Miałam na myśli słabe a nie wzmożone ale jak to z rozpędu napisałam. Tym bardziej, że właśnie syn sąsiadki bardzo późno siadal, chodził. A co do wcześniaków to w przypadku mojego siostrzeńca lekarze stwierdzili, że to że miał słabe napięcie bo urodził się w na początku 7 miesiąca ma wpływ na to że nie ma zdolności manualnych o np pisze jak kura pazuremtakże sorry za moje roztrzepanie.
-
agania wrote:Wcześniaki maja czesto słabe napięcie. Ja brałam nospe od 22 tygodnia do 29 tygodnia 2x dziennie. Byc moze to „pomogło”. Saturacja mu spada, bo głowa mu opada. W sensie głowa przytula sie do szyi i gorzej mu sie oddycha.
Agania ale przynajmniej już wiedzą co mu jest i czemu jest taki ospały i ma problemu z oddychaniem. Mam nadzieje, że będziesz spokojniejsza. -
ingelita wrote:Mam wziąć prysznic po śniadaniu, wiec wyglada na to, że mogę jeść
Powodzenia! Oby wszystko dla Was obu się dóbrze skończyło i żeby Was długo nie męczyli. A skurcze jakie masz?7w3d 💔 -
nick nieaktualnyIngelita powodzenia