Sierpniówki 2019 !!!
-
WIADOMOŚĆ
-
Rany, jak ja jestem wdzięczna mojemu lekarzowi i pozostałym lekarzom ze szpitala, ze podjęli decyzje o wywołaniu tak szybko! Jeszcze pare dni i tez by się skończyło cc pewnie, a strasznie się go bałam.
Baileys, a byłaś już na IP w szpitalu w którym zamierzasz rodzic?[/url] -
nick nieaktualnyChimera wrote:Baileys miałam takie samo podejście jak Ty , z tym, że mnie mówili, że dziecko będzie max 3700 ważyło. Z tym że ja czułam, że będzie powyżej 4kilo. Jak po dobie skurczy w miarę regularnych, ale niezbyt bolesnych i nie wnoszących nic postępu mój lekarz po badaniu przyszedł ze mną pogadać i przekonać mnie do cesarki, to beczalam na maxa. Wtedy jeszcze myślałam, że może się mylą i Robuś się wstawi i się uda, ale wygrała jednak myśl, że już tydzień po terminie i kto wie co się może wydarzyć-zdrowie dziecka najważniejsze.
W momencie jak go wyjęli i od razu zaczął się drzeć jak opętany, to były już tylko łzy radości.
Chimera, tylko ze moje dziecko jest juz bardzo nisko, jest idealnie ustawione, chce wyjsc na swiat, tylko macica w ogole nie pracuje. Nawet pół skurczu nie mialam przez te 9 mcy, a w ostatnich miesiacach robiłam w domu i w firmie 2 razy wiecej niz w czasach jak chodzilam do pracy.
Wczoraj bylam w szpitalu, to mimo ze mieli miejsca i mogliby mnie zostawic i sobie zarobic to nie chcieli - bo nie bylo w ogole podstaw. Maluch ma super przeplywy, tetno, ruchy oddechowe. Moje cisnienie i tetno idealne. Tylko ta waga jest podstawa, ale zaden szpital nie zrobi CC z powodu wagi dziecka bez jakiejkolwiek akcji w 40+2 i ja ich rozumiem.Limerikowo lubi tę wiadomość
-
Bobby, myśle ze spokojnie możecie jutro wyjść na spacer.