Sierpniówki 2019 !!!
-
WIADOMOŚĆ
-
A jak dzieci reagują na masaże podniebienia i wędzidełka?
Koniecznie zapytam też o górne na wizycie u chirurga. Jak dobrze że mamy to forum! -
Chimera u nas krztuszenie było przez wyplyw z piersi +wędzidełko. Na butelce sporadycznie a po drugim zabiegu już wcale.
Trydziecha, zanim się zagoi to jest mega wrzask, a my mamy zalecenia 8xdziennie🙄 teraz już jest luz jak się zagoilo ale masujemy żeby zrost nie zrobił się zbyt sztywny i znów nie ciągnął jezyczka -
Domi_tur wrote:Wydaje mi się, że ma wysokie ale nie zwężone, nie znam się kurde, ale chyba nam neurologopeda czy chirurg powiedzieli
I tak nas czeka potem przygoda z ortodontą oraz logopedą i tak to będziemy się naprawiać jak tylko pojawią się zęby
Matko i to wszystko przez wedzidełko? 😳☹
Boję się, że u nas może być podobnie , wczoraj fizjo napèdziła nam stracha... -
A ja w ogóle świąt nie czuję 😔 niby prezenty szykujemy, pierniczki planuję dla starszej upiec ale czy choinkę ubierać jak i tak nas nie będzie 🤔
Pierniczkowa fajnie że noc lepsza, w czasie snu organizm się najlepiej regeneruje. Nie wiem czy używasz maści majerankowej pod nosek, też fajna jest i ją robiłam na noc "inhalacje" z majeranku, litr wody zagotować, wsypać 2 łyżki majeranku i wstawilam garnek do sypialni, ale można dać też do łazienki i tak chwilę z dzieckiem posiedzieć -
Chimera wrote:Kurde jak to teraz wytłumaczyć to masowanie 🙄 Tak od środka w lewo w dół w stronę dziąseł i od środka w prawo w dół w stronę dziąseł, proste ruchy, lekki docisk.
Domi przy takim wysokim podniebieniu są często problemy z krztuszeniem przy jedzeniu, bo dziecko bierze za dużo pokarmu na raz. Nie mieliście przypadkiem takiego problemu?
O wedzidełku nikt nic nie mówił, ale była ze mną dziewczyna, której synek miał ewidentne serduszko i ją na lubartowskiej zlali. Byłam świadkiem. 😁