Sierpniówki 2019 !!!
-
WIADOMOŚĆ
-
U nas malowanie w toku. Kwitnę u mamy, trzy dni 1,5 kg do przodu.. u mamy trzeba zjeść ile nałoży 😅 jak za dziecka.. masakra.. i obraża się jak jej mówię, że nie jem tyle.
Mój maluch od wczoraj szaleje. Ciągle się obraca. Czasami boleśnie. Pogoda mnie jakoś dobija, ciągle bym spała..
Pępek na razie jest wklęsły 🙃Applejoy lubi tę wiadomość
-
Sylvka wrote:Radzę nie zakładać konta na ali bo to się bardzo źle kończy... haha 😂 sama bym sobie zamówiła stamtąd biustonosz tylko właśnie nie wiem co przyjdzie i czy trafi się z rozmiarem.
Skoro tak polecacie Brauna to chyba też zamówie ten termometr
Nie wiem jak u Was, ale u mnie ciągle leje żeby było nie śmiesznie mieszkam przy rzecze, woda już wyszła z koryta do wałów jeszcze daleko ale i tak jestem przerażona 😱
W ogóle wczoraj się dowiedziałam, to chyba będziemy zapraszani na wesele 9 sierpnia dobry żart no nie 😂 Jak myślicie przekreślić od razu tą imprezę? Nie mam doświadczenia i w sumie to nie wiem czy jest szansa w ogóle iść gdziekolwiek świeżo po porodzie?
Przebiję Ciędobry żart to jest, że moja siostra bierze ślub 2-3 dni po mojej cesarce, a ja miałam być świadkową. Cała rodzina się zjedzie na wesele i mam nadzieję, że w tym zamieszaniu nikt nie wpadnie na pomysł żeby mnie odwiedzać...chociaż jakaś pomoc pewnie będzie mi potrzebna po cięciu, ale raczej nikt nie będzie miał do tego głowy. Panieński będzie pewnie 2 tygodnie wcześniej i moja sis bardzo liczy na moją obecność
"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat"
- Janusz Korczak
PAI-1 4G (heterozygota), ANA2 1:320, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
7t1d (*) -
OlaWi, ja Ci zazdroszczę.
Ale jak to mówią - wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.