💚STYCZEŃ 2021💚
-
WIADOMOŚĆ
-
Mamba91 wrote:Nie chodzi o to, ze chce być idealnym rodzicem, jestem nauczycielką przedszkola więc coś o dzieciach wiem 😉 po prostu może są jakieś fajne książki po, które warto sięgnąć ☺️
Słyszałam, ze te z Natuli dzieci są ważne dobrze się czyta i rozważam książki o porodzie, karmieniu piersią i noszeniu ale chętnie poznam Wasze opinie ☺️ -
kasiasiasia28 wrote:My chyba już jesteśmy przyjaciółkami, albo inna Enigvee zaprosiłam 🙈
Zazwyczaj moj nick byl unikatowy. Ale nie mam nic. Ani wiadomosci ani zaproszenia
Edit: rzeczywiscie Cie mam. Ale czemu Cie zaprosilam znowu w takim razie? 😂Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 czerwca 2020, 09:49
kasiasiasia28 lubi tę wiadomość
🔸28 lat
Mamba91 wrote:Nasze też pierwsze planujemy kupić wózek 2 w 1 - gondola i spacerówka + oddzielnie fotelik do samochodu razem z adapterwm do wózka żeby go można było wpiąć. Oczywiście nic konkretnego jeszcze nie wybraliśmy ale fotelik musi spełniać wszystkie normy bezpieczeństwa i być lekki (4 piętro bez windy 😬) a wózek musi być terenowy i zwrotny, musi sie nadawać do 'jazdy' zarówno po mieście jak i po lesie i polnej drodze ☺️
Jeśli chodzi o książki to wydawnictwo i księgarnia Natuli ❤️ i taka z żartem - ciężarówką przez 9 miesięcy, moje koleżanki bardzo polecająStarania od 2017
HSG, hormony - OK, AMH - 3,64
Czynnik męski - morfologia 2%, słaby ruch, ŻPN
2 x IUI nieudane
03.2020 - punkcja - zostało: 1 x morula ❄️ 1 x 2AB ❄️
04.2020 - crio transfer 1 x 2AB ❄️
7dpt - beta 35, prog 77, tsh 1.
9 dpt - beta 114,4, prog 90.
16 dpt - beta 1652.
22.06.2020 12t0d - prenatalne - OK
Spodziewamy się córeczki 🥰😍
26t3d Edit: spodziewamy się synka! 💙
30.12.2020 na świecie pojawił się synek 💙 -