STYCZNIOWE MAMUSIE 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Kasnia wrote:Jacqueline, bardzo mi przykro...........
Możliwe, że na dniach napiszę to, co Ty....
Jestem po wizycie u lekarza. Nie widać w ogóle ciałka żółtego, a ta beta 7 tys (48 godzin wcześniej 5 tys) może wskazywać na to, że ciąża przestała się rozwijać. Mam jutro rano zrobić betę i zadzwonić z wynikiem. Szanse są 50/50 przy optymistycznym podejściu. OM miałam 40 dni temu a cykle ok. 23-25 dniowe, więc już dawno powinno ciałko być. Parę dni temu przestały mnie specyficznie boleć piersi a od 2 dni mam ból jak na miesiączkę, bez krwawienia. 6 lat temu, jak byłam w ciąży jeden jedyny raz, piersi bolały bardziej, miałam mega zgagę, ale szybciej nastąpiło i plamienie i spadek bety...
A ośmieliłam się parę dni temu ucieszyć.
-
A ja dziś po wizycie u juz mojego lekarza prowadzącego umowilismy się za 2 tyg bo zwolnienie się kończy ale mieliśmy USG i nasza kropeczka się pojawiła umiejscowiona w macicy a teraz mamy czekać i wypoczywać cieszyły się z mężem ale .... Uswiadomilismy teściów ,teść machnal ręką i nic nie powiedział a teściową wrzeszczec zaczęła krzyczeć ze nie będziemy na chleb mieć ze dla niej następny kłopot na głowie aż mnie szlag trafia ze nikogo to nie cieszy jako rodzice powinni inaczej się zachować myslalam ze powinni nas wspierac. Ale czego mogłam się spodziewać jak żadna ciąża ich nie cieszyła moja matka przy każdej mówiła ze życie sobie zmarnowalam ze to błąd masakra jakas powiecie mi czy cos z nami nie Hallo ze oni tak traktują ??? Może macie jakieś wytłumaczenie ich głupiego podejścia do każdej ciąży??? Teraz to idealni dziadkowie a tak to następne to znów problem....Jagódka- 08.2010
Milenka- 03.2013
Igorek - 12.2016 -