Styczniowe Mamusie 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Normalnie nie mogę tego czytać. Ale się nakrecacie... i po co.
Nie słuchac i nie czytać o porodach, bo i po co.
Myszka nie wiem w sumie jak dzisiaj, bo spoznilysmy się i dzieci już szły na śniadanie więc weszła z nimi do jadalni a czy płakała jak zobaczyła że mnie nie ma to nie wiem. -
Dziewczyny jeszcze kupa czasu do porodu
Nie nakrecajcie sie i nie stresujcie i nie planujcie, bo różnie może byc
Wiem, że każda z Was ma obawy , ale pamiętajcie że każdy organizm kobiety jest inny i każda poród przeżyje inaczej , także dziewczyny nie stresujcie sie, bo nie ma czym
Krokodylica, FreshMm lubią tę wiadomość
-
Dzień dobry
to ja napiszę coś więcej o sobie.
To moja pierwsza ciąża (33 l.) i przyznam, że jestem kompletnie zielona co, kiedy i dlaczego. Od samego początku przechodziłam bezobjawowo, dopiero gdy się dowiedziałam o niej w 9 tc to niektóre moje zachowania i odczucia złożyły się w całość (brak okresu przez dwa miesiace-myslalam, że to stres albo co innego). Mam wyrzuty sumienia, że od początku nie dostarczałam mojemu dziecku tego co potrzebowało a pierwsze 3 miesiące najwazniejsze... no ale na szczęscie rozwija się prawidłowo i rośnie i przesyła uśmieszki na usg
Piszecie o tej glukozie a ja miałam robione badanie z krwi i wyszła w normie, ale wysoka a teraz znów mam zrobić tylko z krwi bo gin stwierdziła, że skoro w rodzinie nie było cukrzycy to nie ma potrzeby robić tego testu. Mam nadzieję, że wie co robi. Generalnie słodycze jem okazjonalnie. Do tego biorę euthyrox i jodid. Mam anemię od samego początkuBiorę podwójną dawkę witamin prenatalnych. Mam wrodzoną wadę serca i na 99% cesarkę. Jestem urodzoną pesymistką a ta ciąża zmieniła moje myślenie o 180' i jestem nastawiona pozytywnie, że wszystko będzie dobrze, mam w sobie taki wewnętrzny spokój jak nigdy
A malutka daje o sobie znać, aż miło
emi2016, Eklerka13579, inessa, Myszk@, Krokodylica, FreshMm, ana167, Maruder, kate88:) lubią tę wiadomość
-