X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Styczniowe Mamusie 2018
Odpowiedz

Styczniowe Mamusie 2018

Oceń ten wątek:
  • kasha86 Autorytet

Wysłany: 23 listopada 2017, 12:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myszk@ wrote:
    Kasha, który to szpital ma braki w koszulach? jakoś sobie nie wyobrażam, żeby na operację, a cc to jednak operacja lekarze zezwolili na założenie niewysterylizowanej koszuli.

Borowska :) czy braki to nie wiem-takie info wczoraj położna przekazała - że może się tak zdarzyć. Nie znam się :) może wtedy przy cc tną na golasa a potem ubierają ;p nie wdawałam się w szczegóły :)

2nn3leb4ic2eh3rg.png
    New Baby <3
    relgtv73w2riqvl3.png
    Julia <3
  • nick nieaktualny

Wysłany: 23 listopada 2017, 13:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny naprawdę nie warto kupowac dużo tych najmniejszych ubranek, dziecko wyrośnie bardzo szybko. te najniejsze typu rozm 56 jest góra na 2 pierwsze tygodnie. potem 62

• Krokodylica Autorytet

Wysłany: 23 listopada 2017, 13:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    WhyMe szybko? Ciekawy pogląd. I nie wyobrażam sobie nie wyprasować dziecięcych ciuszków.

• małżowinka Autorytet

Wysłany: 23 listopada 2017, 13:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    WhyMe też wszystko piorę i prasuję już teraz, bo ja wiem czy później będę miała na to wszystko siłę? Tylko nie mam tego aż tyle :D w ogóle mam wrażenie, że trochę mało tych rzeczy, ale jakby co to pralka jest, najwyżej będzie chodzić na okrągło ;)

6ce5d64554.png
    6a2c04a9b6.png
  • WhyMe Autorytet

Wysłany: 23 listopada 2017, 13:27

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sporo rzeczy dostalam od kolezanki, nowe kupilam 6 par spiochow za ktore zaplacilam £6 w UK tu sa bardzo tanie ciuszki.
    A rozmiary na 3-6m kupilam 3 komplety na wyjscie i mam pare spiochow takich 'domowych'
    reszta prania to pieluchy itd...

w57vleb4iew7v2qt.png
    rwgqw167u9doupb1.png
  • Polaj Autorytet

Wysłany: 23 listopada 2017, 13:27

Cytuj  /     /  Zgłoś