STYCZNIOWE MAMUSIE 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Zgagi nie mam, głównie dzieje się tak na wieczór jak właśnie jeszcze napije się wody. Wtedy czuje jak właśnie na końcu szyi ( tak pomiędzy obojczykami) ona jest i jakby miała się cofnąć, może to refluks, nie wiem jak to nazwać
-
Lisa24
Dostałam skierowanie na odczyn coombsa jeszcze raz muszę zbadać przeciwciała ( czekam do laboratorium , podobno nie trzeba naczczo,zobaczymy) i za tydzień z wynikiem jeszcze raz do poradni po skierowanie na zastrzyk i do szpitala na oddział po zastrzyk.w pośladek lub ramię.
Trochę jestem zła na swojego lekarza,bo skoro należy mi się bezpłatnie to powinnam być poinformowana o tym. A nie wysłała mnie do apteki uprzedzajac,że ciezko go dostać i lataj,szukaj i bul. A tu jednak czas jest określony na to .
Kolejny raz mi się potwierdza,że jednak trzeba bardzo pilnować swoich spraw i być zorientowanym ,mieć reke na pulsie nawet jak się bardzo ufa lekarzom. O tym że należy coombsa jeszcze raz zbadać też nie powiedziała.Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2018, 12:04
-
Kendy wrote:Lisa24
Dostałam skierowanie na odczyn coombsa jeszcze raz muszę zbadać przeciwciała ( czekam do laboratorium , podobno nie trzeba naczczo,zobaczymy) i za tydzień z wynikiem jeszcze raz do poradni po skierowanie na zastrzyk i do szpitala na oddział po zastrzyk.w pośladek lub ramię.
Trochę jestem zła na swojego lekarza,bo skoro należy mi się bezpłatnie to powinnam być poinformowana o tym. A nie wysłała mnie do apteki uprzedzajac,że ciezko go dostać i lataj,szukaj i bul. A tu jednak czas jest określony na to .
Kolejny raz mi się potwierdza,że jednak trzeba bardzo pilnować swoich spraw i być zorientowanym ,mieć reke na pulsie nawet jak się bardzo ufa lekarzom. O tym że należy coombsa jeszcze raz zbadać też nie powiedziała.
Tak, to bardzo ulatwia wszystko gdy wiesz co Ci sie nalezy i o co upminac się u lekarza nawet gdy mu się ufa
Aniołek[*] 17.09.2016 9tc
Aniołek[*] 02.2018 5/6tc
01.12.2018 - Nasz Wielki Cud Czarek ❤