X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne STYCZNIOWE MAMUSIE 2019
Odpowiedz

STYCZNIOWE MAMUSIE 2019

Oceń ten wątek:
  • Paulina_2603 Autorytet

Wysłany: 15 grudnia 2018, 11:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marin to się szykuj ;)
    Niby mówią, że jak czop jest podbarwiony krwią, to akcja pójdzie szybko.

17CDp1.png lcZRp1.png
    Adrianna - 23.12.2018, 3340 g, 55 cm
    Starania od 08.2014 - Aniołki - 05.2015 - 7t3d - cp; 04.2017 5t5d; 07.2017 - cb
  • Marin Autorytet

Wysłany: 15 grudnia 2018, 11:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulina_2603 wrote:
    Marin to się szykuj ;)
    Niby mówią, że jak czop jest podbarwiony krwią, to akcja pójdzie szybko.
    Ciekawa jestem czy to To. Jak to ciezko jest robic cos pierwszy raz ;) jestem kompletnie zielona, aż mnie to śmieszy ze czloeiek moze byc taki ciemny. Przecież to takie ludzkie i naturalne a za pierwszym razem to taka wielka niewiadoma

qdkk20mmaxfz3x0q.png
  • Kendy Autorytet

Wysłany: 15 grudnia 2018, 11:37

Cytuj  /     /  Zgłoś
    O się dzieje Marin :) szykuj się :)

U mnie też sprzątanie przy światecznych hitach...nawet sobie pozwoliłam trochę tyłkiem pokręcić (potańczyć) ..:) teraz chwila przerwy brzuch się napiał...

Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 grudnia 2018, 11:38

qb3cj44jih1qq6pl.png
  • katepr Autorytet

Wysłany: 15 grudnia 2018, 11:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marin jak dla mnie możesz nie doczekać poniedziałku :p skoro śluz różowy, to może coś się zaczynać.

Ja odkurzyłam, pranie wstawione, zamówiłam w końcu fotelik! Jeszcze został mi materac :p
    Mały może zasnie po 12, a popoludniu niewiem jeszcze jakie plany. Nie lubie jak sama w weekend z małym siedzę

Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 grudnia 2018, 11:44

atdc9vvj09r8djr1.png
    atdcjw4zue2zk2y5.png
  • Paulina_2603 Autorytet

Wysłany: 15 grudnia 2018, 11:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też mi się wydaje, że Marin będzie następna :)

17CDp1.png lcZRp1.png