Wrzesień 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Dzień dobry!
Dopiero wstałam i mimo ze krzyż łupie to się wyspalam!
Ja myśle żeby jednak listę rozplanowanych zrobić na 1 stronie, nikt nie będzie później szukał i przewijał tych stron w poszukiwaniu tysiecznej.
Agusia- wszystkiego najlepszego, łatwego porodu i spełnienia wszystkich marzeń:*
Stayaway- to się napracowałeś, udanego babyshower!
Animka- kciuki zaciśnięte za wizytę! ✊🏼✊🏼✊🏼 No stress!
Vian- udanego świętowaniaAgusia_pia lubi tę wiadomość
-
marchev wrote:Sex byl raz w 11dc wiec mysle max plus 3dni bo wiecej pewnie zolniezyki nie dalyby rady hehe
Czyli cykl masz standardowy około 28 dni. Zresztą pewnie CC nie zrobi w dzień terminu tylko z tydzień wcześniej. Nie znam się na tym, ale myślę że gin wie co robi kiedy wizyta? Zawsze możesz go dopytać czemu tak -
Agusia wszystkiego najwspanialszego
Z listą to lepiej na 1 stronie albo w ogóle dopisywać do tej istniejącej listy z TP, że dziecko się urodziło itd. Zamiast terminu porodu wpisać datę urodzenia.
Kurczę ja od wczoraj inaczej czuję ruchy małej i obawiam się że ona się odwróciła nogami do dołu mam nadzieję że nie, ale serio jest to dziwne, zupełnie inaczej jest ułożona. Muszę zjeść loda i wywołać u niej czkawkę, zobaczę gdzie ta głowaAgusia_pia lubi tę wiadomość
Laura 01.09.2019 🩷
Szymon 27.12.2023 🩵 -
Marchev ja mam różnice 5 dni między om a usg i lekarz bierze datę om, ale w karcie mam tez wpisana datę z usg. Podobno powyżej 5 dni różnicy się zmienia datę, ale u Ciebie jest kwestia tych sterydów - usg bierze datę z wymiarów, a przez sterydy pewnie były większe.Z 👧🏼09.2019😍 P 👶🏻10.2021 😍
04.2017 (') 12.2017 (')
-
Agusia wszystkiego najlepszego!🌷
Vian gratulacje! 😊🥂
U mnie gin zawsze liczy wg ostatniej miesiączki. Przy poprzedniej ciazy była różnica 7 dni i tak brał pod uwagę termin om.
Ja kupiłam do mycia olej kokosowy.
Animka kciuki za wizytę! ✊
Stayaway udanego babyshowermarchev, Agusia_pia, VianEthel2 lubią tę wiadomość
-
Agusia, sto lat, sto lat 🎂