Wrzesień 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnymarchev wrote:Kumen tez mam wizyte 25
pamietam jak pisalas o tej pepowinie jak i o tym, ze tak szybko lekarz twierdzil, ze chlopak. Ja bym tyle nie wytrzymala i leciala na wizyte co dwa tygodnie. Zreszta tak robilam. Jedna na nfz druga prywatnie
Agnieszka wlasnie jestem kompletnie zielona w tematach szpitali i lekarzy -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyAne_ta wrote:Kumen jesteśmy rówieśniczkami .
Ja też miałam problemy z zajściem w ciąże . Moje dzieciaczki po ivf.
Ja jutro mam wizytę . Czekam z niecierpliwością -
Kumen wszystkiego najlepszego! Ja Cie zapamietalam, bo pisalas ze jestes z polnocnej czesci lubelskiego, a ja w Bialej Podlaskiej studiowalam to troszke znam tamte tereny. Tez mam wizyte na 25
ja sie zawsze przed wizyta stresuje.
Kumen, Janka0909 lubią tę wiadomość
Syn 10.2016
Aniołek [*] 6tc6d 03.2018
-
Hej dziewczyny.l;) tyle piszecie ze ciężko was nadgonić a do tego tyle pracy a czasu mało dziś już 15t2d i jestem po wizycie gdzie lekarz stwierdził prawdopodobnie chłopczyk wiec proszę zaznaczyć
trzymam za wszystkich kciuki i pozdrawiam
manda21, pola0909, monkle, kark, Lami lubią tę wiadomość
15.08.19r. Wojciech ❤️ -
U mnie skonczylo sie na antybiotyku, glowe mi tak rozsadza przy zatokach, ze chetnie bym wziela jeszcze cos przeciwbolowego, ale wytrzymam bez. Boje sie brac cokolwiek. Ja mascia z sadla swistaka sie smaruje, nic nie ma w skladzie niebezpiecznego.Syn 10.2016
-
nick nieaktualnymanda21 wrote:Kumen wszystkiego najlepszego! Ja Cie zapamietalam, bo pisalas ze jestes z polnocnej czesci lubelskiego, a ja w Bialej Podlaskiej studiowalam to troszke znam tamte tereny. Tez mam wizyte na 25
ja sie zawsze przed wizyta stresuje.
-
Kumen wrote:Bylam juz tu nie raz proszac o porade i niestety nikt mi nie odpusal i juz myslalam ze mnie nie lubicie. Jestem z okolic Brzescia ale po polskiej stronie, dokladnie to terespol.