!!!! Wrzesień 2020 !!!!
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Każą to mam ochotę na fantę i czasem popiję od męża.
Britty, ja mam duży brzuszek ☺ koniec 5 miesiąca a mam taki brzuch jak szwagierka ma koniec 6, a ona jz na finiszu. Dużo ludzi mi mówi że przy dziewczynce brzuch jest większy niż przy chłopcu 🤔 ale to moja pierwsza ciąża więc nie mam doświadczenia.
Aniołek, łożysko przodujace to nie wyrok ☺ tylko poród naturalny jest wtedy niemożliwy i musi być cc. Z tego co czytałam to nie ma to wpływu na rozwój dziecka. I zgadzam się z Ounai, łez dużo to łożysko może się jeszcze podnieść. -
nick nieaktualny
-
Aniolek wspolczuje
jesli lekarze nie daja szans na podniesienie to tym bardziej niefsjnie
szkoda tylko,ze wysylaja do szpitala.. przeciez moga bys lezec w domu i tylko csesciej miec wizyty..
Ja czuje malego tak nisko,ze masakrajak leze na boku a on sie rusza to normalnie wnpachwinie czuje 😂 caly czas lezy poprsecznie bo po bokach czuje raczki i nozki. Nie pamietam jak z pierwszym bylo-czy juz na polowkowych byl odwrocony.
Britta pytalas o brzuszek-ja tez mam juz duuuzy. Wygladem to na bank miesiac do przodu. W wakacje bede niczym hipcio sie toczyc.Szymonek jest z nami od 11.093490gram, 57cm, 10pkt
-
A! Co do piwek to prosze, zrobcie cos dla cioci pap86 i sprawdzajcie dokladnie czy alko na pewno jest 0%. Czasem okazuje sie,ze jest 0,5%. Naogladalam sie jeszcze na studiach dzieciakow z FAS
co do karmi podczas kp to ja osobiscie jestem przeciwna. Dla mnie kazda ilosc alko w ciazy i podczas kp nie wchodzi w gre. Chyba,ze odczeka sie iles tam godzin do karmienia. To takie moje zdanie i tylko tak sie dziele.
Pilam juz w tej ciazy piwko 0%. Wiecie jakies jest zaskakujaco dobre? Heineken 0%(Bond go reklamuje hehe). Smakuje naprawde niezle jak zwykle piwo.Freja000 lubi tę wiadomość
Szymonek jest z nami od 11.093490gram, 57cm, 10pkt
-