WRZEŚNIOWE DZIECI 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Zuza! To my prawie jak sąsiadki jeśli mieszkasz na Dąbrowie
dr. J.G ?Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lutego 2018, 19:42
-
JustynaG wrote:Zuza! To my prawie jak sąsiadki jeśli mieszkasz na Dąbrowie
dr. J.G ?
Mieszkam na Małym Kacku, wcześniej mieszkałam na Dąbrowie na Leśnym Zakątku
Tak dr. J.G. Byłam pierwszy raz i w sumie średnio odbieram ale chodziło mi o skierowanie na badania itd.
A Ty gdzie chodzisz? Masz jakieś doświadczenie w tej dziedzinie bo ja jestem kompletnie zielona, to moja pierwsza ciąża.
Nie mam jeszcze karty ciąży ani zrobionych badań bo dr powiedział, że jest czas... następna wizyta u niego 23 lutego. -
Cieszę się że jest spokojniej. To z weselszych tematow zaczęlh mnie uwierac ciuchy wiec zrobilam mala rundke po sklepach. Kupilam rajstopy ciazowe. Balam sie ze beda za duze w brzuchu ale sa super , idealnie trzymaja sie na pupie a nic nie cisnie. Z rozpedu poszlam za ciosem mierzyc leginsy do gatty. No i niestety sie rozczarowalam. Byly jedne, grube ale gruba byla tez ta czesc brzuszkowa. Chyba bym w nich oszalala. Na szczescie w domu nie ma problemu, ale mam nadzieje ze znajde cos bardziej bawelnianego.
A ja juz nie chcialam znowu biadolic ze mi objawy minely, ale wczoraj mialam taki dzien, ze chyba jeszcze takiego dola nie mialam od poczatku ciazy. Rano to samo. I jak juz tak bliska bylam tego zeby sie rozbeczec takie mdlisci mnie zlapaly, ze koniec swiata. Tak sobie mysle ze dbam o tego swojego dzidka, ale on tez kocha mamusie i nie da jej sie zadreczac.
Jeszcze poltora dnia do usg i jesli wszystko bedzie dobrze to mam silne postanowienie juz tylko cieszyc sie ciaza
-
Zuza, wysłałam Ci zaproszenie do przyjaciółek to Ci odpowiem dokładnie PW żeby innych tu nie zanudzać
zuza88 lubi tę wiadomość
-