WRZEŚNIOWE DZIECI 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
veritaserum wrote:Najgorzej jest po nocy jak juz cudem zasne bo kaszle wiadomo to rano wstaje z taka klucha w gardle. No jest to obrzydliwe. Pije wode i sie zaczyna od poczatku...
Aaaa i postaraj się pić więcej wody. Ja zaczęłam pić więcej i mam wrażenie jakby ta wydzielina była rzadsza i łatwiej mi się żyje -
nick nieaktualnyzuza88 wrote:Daj znać jak uda Ci się coś ustalić. Ciekawa jestem co powie Twój lekarz i co zaleci, bo co lekarz to inaczej
Kiedy masz wizytę?
-
Natalia1984 wrote:Jesteśmy w drodze do Lublina na prenatalne. O 10:45 trzymajcie kciuki, żeby było wszystko dobrze. Nie spałam już od 3.45, a zasnęłam. 3 godziny snu za mną, ah ten stres.
-
veritaserum wrote:Ja mam to samo ! Bo ten kaszel mam wlasnie przez te wydzieline z zatok bo mi splywa do gardla i to poteguje odruch kaszlowy i wymiotny. Robilas cos z tym ? Jakies domowe sposoby ? Ja za tydzien w srode ide do laryngologa bo juz sobie z tym nie radze. A nie wiem czy u mnie to nie jedt kwestia alergii bo czytalam ze tez tak moze byc.
Ja mam to samo. Też chciałam polecić irigasin. Cos cudownego, mozna jakoś żyć po tym. -
Wszystkiego Naj Kobietki :* oby nasz dzieciaczki wszystkie byly zdrowe i urodziły sie w terminie :*
Kciuki za wizytyCzterolistnaKoniczyna, monika_86, Vlinder, natalinka, OctAngel, jatoszka lubią tę wiadomość
2017r-IVF-wrzesień-nieudane
2018r-naturalny Cud♥
-
Dziewczyny jestem po prenatalnych. Przyzierność i przepływy ok, kość nosowa jest, wszystkie narządy na miejscu. Lekarka stwierdziła, że nie widzi niczego niepokojącego. Zrobiłam też pappa, ale na wyniki muszę poczekać tydzień.
Trochę kamień z sercaDeseo, Vlinder, zuza88, Av, CzterolistnaKoniczyna, OctAngel, Left_ie, natalinka, Tasia86, monika_86, Bianka*, RusałkaPL, Antonina38, Amy333, matkapatka, Marzena782, promyczek 39, asese, DoveLove, sylvi, Paulla89, JustynaG, Natalia1984, jatoszka, Herbata lubią tę wiadomość
Pierwsze szczęście wrzesień 2018
Drugie szczęście marzec 2021 -