WRZEŚNIOWE DZIECI 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnykuwejtonka wrote:Boże ja to jestem w ciemnej d****
Mam kilka ubranek, ale na przykład na temat wózków to jeszcze nawet nie zaczęłam czytać
Jakoś gorąco i już się czuję jak kwoka, a co dopiero będzie w lipcu/sierpniu.
Witaj w klubie
Ja omijałam tematykę zakupów jak była poruszana. Kilka dni temu zaczęłam czytać i ogromny mętlik w głowie. -
kuwejtonka i 86Monia jestem w takiej samej sytuacji jak Wy - nie mam jeszcze nic oprócz niedrapkow z pepko, ale jak już wiem że dziewczynka to myślę że za chwilę zacznie się u mnie kompletowanie - najpierw muszę jakaś listę znaleźć na necie bo jestem zielona w tym co potrzebne do szpitala. Ale za to mam 2 koszule ciążowe- dostałam jedną od mamy a drugą Od teściowej- jeszcze pewnie ze 2 będę musiała do szpitala dokupić ale zawsze już coś mam
Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 maja 2018, 15:55
kasia1518
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyBoze. Przygotowuje sie do wizyty, trzeba bylo sie odkłaczyć tu i owdzie i nie wiem jak to bedzie. Niby nie mam brzucha duzego, ale jakos niewygodnie, nie lubie sie zginac w pół i sciskac brzucha, na stojaco ciezko, na lezaco nie dosiegam. Dramat:D
ola_g89 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Wlasnie wrocilam z lidla
ciuszkow dla dzieci bylo jeszcze bardzo duzo i spokojnie wzielam co chcialam
aaaa sobie tez kupilam kilka koszulek - mezus wczoraj sypna kasiorka ^^ dziewczyny owocnych i spokojnych wizyt!
kasia1518, Izabelle lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyMy po. W sumie wszystko dobrze. Szyjka, lekarz powiedzial że dwie kobiety mogłabym obdzielić bo ma 5cm. Lozysko zaczelo sie podnosic. A mała nadal pozostaje mała. Waży 408g., wiec jest kilka dni do tylu. Ale lekarz powiedzial żeby sie nie martwic, bo ja jestem drobna o zgrabna woec coreczka tez taka bedzie:-)
Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 maja 2018, 18:29
Angel1988, ola_g89, Amy333, Izabelle lubią tę wiadomość
-