Wrześniowe mamusie 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
Ciężko jest się cieszyć ciążą jak się dwie straciło i ma świadomość że może właśnie traci się trzecią... A nawet jeśli jakimś cudem się uda to całą ciążę będę truchleć więc chciałabym żeby jak najszybciej minęła... Ciężko mi czytać o ubrankach, wózkach i imionach jak walczę o każdy kolejny dzień tracąc nadzieję... Pamiętajcie dziewczyny że nie wszystkim jest dana taka euforia jak w pierwszej ciąży gdzie "z automatu" jest się w skowronkach i planuje się wszystko już w 6 tygodniu...
-
nick nieaktualnyWitam Cię MOI,przechodzilysmy razem z cyklu do cyklu,aż w końcu znów razem i to wśród fasolekMOI wrote:Cześć Dziewczyny
Jestem świeża i totalnie zielona w "tych sprawach"!!!
Na razie znam tylko wynik bety z poniedziałku - 56,7 IU/I, dzisiaj powtórzyłam badanie i zrobiłam progesteron.
Jak to jest z tymi wizytami u lekarza? Kiedy trzeba się zgłosić na pierwszą wizytę? Zastanawiam się też, czy są jakieś prawne regulacje dot. obowiązku poinformowania pracodawcy? Tzn. kiedy trzeba to zrobić? -
mycha89 wrote:Już jutro zobaczysz!!! Zyczę samych dobrych wieści!
Jestem pozytywnie nastawiona, choć idę do lekarza na nfz i nie jest to jakiś super sprzęt, to czuję że zobacze moje maleństwomężowi każę wziąć aparat bo lekarz nie drukuje zdjęc, to może i filmik nakręci hehehe
-
MOI wrote:Cześć Dziewczyny
Jestem świeża i totalnie zielona w "tych sprawach"!!!
Na razie znam tylko wynik bety z poniedziałku - 56,7 IU/I, dzisiaj powtórzyłam badanie i zrobiłam progesteron.
Jak to jest z tymi wizytami u lekarza? Kiedy trzeba się zgłosić na pierwszą wizytę? Zastanawiam się też, czy są jakieś prawne regulacje dot. obowiązku poinformowania pracodawcy? Tzn. kiedy trzeba to zrobić?
kochana witaj!!!
ale w tym wrześniu będą porodówki zapchane
kochana zrób sobie suwaczek żbyśmy na bierząco sledziły na jakim etapie jesteś
na wizyte jeszcze poczekaj bo wczesnie i nie ma sie co stresowac niepotrzebnieWiadomość wyedytowana przez autora: 22 stycznia 2014, 13:22
-