Wrześniowe mamusie 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnypowiem ci ze ja nie spotkalam sie jeszcze wsrod znajomych, rodziny z imieniem Livia , wiec nie jest tak zle moja droga:) tutaj na portalu na wrzesniowkach widze ze robi sie dosc popularne ale najwazniejsze ze nie ma teg imienia w pierwszej 10 nadawanych w Polsce. Potem porazka, 5 Julek w klasie, 4 Zuzie i 10 Antkow:) Ja myslalam o Marcelinie ale kuzynka ma Marcela i juz mi sie to nie podoba, potem pomysli ze odgapilam a tak nie jest.Zostanie raczej Emily , mézowi sie podoba. Nie jest jakies oryginalne ale osobiscie nie znam ani jednej osoby o tym imieniu a to najwazniejsze:)
-
nick nieaktualny
-
Zaczarowana wrote:Dzięki dziewczyny. Ja zrozumiałam mojego endokrynologa, że on chciał zwiększyć to TSH i ft4, więc jak zobaczyłam taki spadek TSH to mnie zatkało. No zobaczymy co on mi jutro wymyśli.
ZWIĘKSZYĆ TSH?! Przecież Euthyrox to lek na niedoczynność tarczycy i powoduje obniżenie poziomu TSH. Albo jestem głąbem, albo lekarz sfiksowałhttps://www.maluchy.pl/li-68923.png -
No ja też jestem w szoku, że Liwia jest taka popularna!
Imię znaleźliśmy w sumie przez przypadek i mój mąż stwierdził, że tylko ono się nadaje. Ja brałam pod uwagę jeszcze Zosię lub Laurę.
Nelus wrote:Ja chyba dam Julia na drugie bo mi sie podoba i nawet tak dalam sobie na bierzmowaniu. Ale na pierwsze nie dam bo za duzo ich jest teraz! Tak samo jak Oliwia! Myslalam ze Liwia jest mniej popularne a tu Zonk :pNelus lubi tę wiadomość
♥ Liwia ur. 05.09.2014, 3300g, 51cm
♥ Laura ur. 23.08.2016, 3720g, 55cm
♥ Tymuś ur. 6.02.2021, 4030g, 55cm
-
nick nieaktualny
-
madiiiii wrote:No ja też jestem w szoku, że Liwia jest taka popularna!
Imię znaleźliśmy w sumie przez przypadek i mój mąż stwierdził, że tylko ono się nadaje. Ja brałam pod uwagę jeszcze Zosię lub Laurę.