Wrześniowe mamusie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Blair wrote:A co to jest blw ? Bo pierwsze slysze
Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2016, 14:26
Blair lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyPauka wrote:Trzymam za wasza trójkę mocno kciuki córki są super, największe szczęście Mamy niech rosną jak na drożdżach a wiesz czy jedno czy dwujajowe?
Pecherzyki i zarodki o mm różnicy.
Hmm nie znam się na tym.. Nie wiem jak oni to poznająWiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2016, 14:27
Flakonik lubi tę wiadomość
-
Dziękuje za Wasze wsparcie...
Cała noc nieprzespana, bo plamienia i bóle. na wizycie miałam cały czas zamknięte oczy..- bałam sie ,że nic nie zobacze...a tu niespodzianka połozna każe mi otworzyć oczy bo widzi fasolke i bijace serce... ja i mój mąż tez.. biło widziałam bijące serce.. byłam w szoku.. myslałam,że będe płakać, ale po nieprzespanej nocy chyba ten ciężar spadł ze mnie i nie miałam siły nic mówić.Mój mąż płakał- w co nie mogłam uwierzyć- bo nie jest typem wrażliwca.Powiedział,że jest dumny
Według połoznej ciąza jest młodsza o tydzien, bo fasolka ma 6,8mm i to odpowada końcówce szóstego tygodnia. Raczej cykle mam regularne ..więc troszke martwi mnie,że pandus jest za mały. ale to tylko do Was pisze, bo mam zakaz negatywnych myśli
Połozna widziała jakiś krwiak, ale powiedziała,ze mam się nie przejmowac- więc się nie przejmuje
pierwsze foto
http://fotoo.pl/show.php?img=1070423_20160120-135145.jpg.htmlWiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2016, 14:32
olza, Blair, martta, agatia, Cordy, Robotka1, żabka04, pirelka, MartunQa, MartunQa, Sabina lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyJustyna_89 wrote:Dziękuje za Wasze wsparcie...