WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Dziewczyny mam kolejne pytanie
Wlasnie online wgraly sie wyniki moczu i sa dość dziwne bo:
W osadzie moczu bakterie mam - nieliczne, natomiast w
Osad moczu met. cytometrii przepływowej bakterii mam az 168,20, a norma jest do 130ja sie poprostu wykończę
Wiecie jaka jest różnica ze w tym jednym sa nieliczne, czyli spoko, a tym drugim ponad normę i to tak duzoa miesiac temu ten parametr miałam 20,5...
Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lipca 2016, 16:51
Marcelek ❤️❤️
Mikuś
-
Pysiaczek
Nie znam się ogólnie na wynikach ale wiem ze w ciąży lubią łapać różne infekcje. ..
I z tego co pamiętam to chronisz się przed grzybkami? ?bo jak środowisko jednych wybijesz(grzyba ) to drugie lubi wtedy łapać (bakteria ). Na wizycie lekarz najwięcej powiePysiaczek89 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
kamciaelcia wrote:Pysiaczek
Nie znam się ogólnie na wynikach ale wiem ze w ciąży lubią łapać różne infekcje. ..
I z tego co pamiętam to chronisz się przed grzybkami? ?bo jak środowisko jednych wybijesz(grzyba ) to drugie lubi wtedy łapać (bakteria ). Na wizycie lekarz najwięcej powieMarcelek ❤️❤️
Mikuś
-
nick nieaktualnyPysiaczek, musisz zrobic posiew.
Ja w ogolnym mialam bakterie nieliczne, a w posiewie wyszlo mi normalnie, ze mam jakas bakterie.
Innym razem w tej samej sytuacji w posiewie nic nie mialam, takze dopiero posiewwykaze.
Ale spokojnie! Ja co chwila lapie jakas bakterie, mimo ze pije litry wody, lykam probiotyki, furoxin, zurawine. Takie uroki ciazy, co trzecia z nas tak ma
Jak cos Ci wyjdzie w posiewie dostaniesz albo lekkie tabletki albo antybiotyk.
Tak jak mowilam, mi czesto cos wychodzi, a antybiotyk tylko raz musialam brac.
Zreszta mozliwe, ze u Ciwbie jest ok, wiec sie nie stresuj -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-