WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Dziewczyny mam kolejne pytanie

Wlasnie online wgraly sie wyniki moczu i sa dość dziwne bo:
W osadzie moczu bakterie mam - nieliczne, natomiast w
Osad moczu met. cytometrii przepływowej bakterii mam az 168,20, a norma jest do 130
ja sie poprostu wykończę 
Wiecie jaka jest różnica ze w tym jednym sa nieliczne, czyli spoko, a tym drugim ponad normę i to tak duzo
a miesiac temu ten parametr miałam 20,5...
Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lipca 2016, 16:51
Marcelek ❤️❤️

Mikuś

-
Pysiaczek
Nie znam się ogólnie na wynikach ale wiem ze w ciąży lubią łapać różne infekcje. ..
I z tego co pamiętam to chronisz się przed grzybkami? ?bo jak środowisko jednych wybijesz(grzyba ) to drugie lubi wtedy łapać (bakteria ). Na wizycie lekarz najwięcej powie
Pysiaczek89 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Tak Kamcia, biore te wszystkie provagi, lactovaginale, bo mam ten szew i musze cały czas cos brać zeby mnie żadna infekcja nie złapała. Jak nie urok, to sraczka, ze tak powiem. Ciagle cos. Dobrze, ze do czwartku niedaleko, to mam nadzieje, ze gin, powie co i jak z tymi bakteriamikamciaelcia wrote:Pysiaczek
Nie znam się ogólnie na wynikach ale wiem ze w ciąży lubią łapać różne infekcje. ..
I z tego co pamiętam to chronisz się przed grzybkami? ?bo jak środowisko jednych wybijesz(grzyba ) to drugie lubi wtedy łapać (bakteria ). Na wizycie lekarz najwięcej powie
Marcelek ❤️❤️

Mikuś

-
nick nieaktualnyPysiaczek, musisz zrobic posiew.
Ja w ogolnym mialam bakterie nieliczne, a w posiewie wyszlo mi normalnie, ze mam jakas bakterie.
Innym razem w tej samej sytuacji w posiewie nic nie mialam, takze dopiero posiewwykaze.
Ale spokojnie! Ja co chwila lapie jakas bakterie, mimo ze pije litry wody, lykam probiotyki, furoxin, zurawine. Takie uroki ciazy, co trzecia z nas tak ma
Jak cos Ci wyjdzie w posiewie dostaniesz albo lekkie tabletki albo antybiotyk.