WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczyny mam pytanie odnośnie tabletek antykoncepcyjnych. Kiedy najlepiej iść do lekarza i poprosić o nie. Wolałabym pierw zrobić badania na tle hormonów bo nie chce wykupić pierwsze lepsze i przytyć po nich z 20 kg.
Jestem w tym zielona! -
kamciaelcia wrote:ULFENSTEIN
na fb pisałam-i mam własnie ten minky
http://allegro.pl/show_item.php?item=6051543098
no i mój tańszy
I sie sprawdza? Całkiem takie obrzucałam -
ulfenstein
teraz jak Piotrus jest mały to nie problem odkryć nogi,bo rozmiarowo to ma wielkośc fotelika, ale mimo wszystko bardziej grzeje w plecy aniżeli fotelik byłby bez jakiegokolwiek spiworka, ja w sumie jestem zadowolona, spiworek jest cały czas w foteliku, zdarzyło sie 2x fotelik uzyć na spacer, własnie z tym spiworkiem
Piotruś spi, moze pozniej sie uda modelem zaprezentować spiworekWiadomość wyedytowana przez autora: 31 października 2016, 11:03
Ulfenstein lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyesmi wrote:Dziewczyny mam pytanie odnośnie tabletek antykoncepcyjnych. Kiedy najlepiej iść do lekarza i poprosić o nie. Wolałabym pierw zrobić badania na tle hormonów bo nie chce wykupić pierwsze lepsze i przytyć po nich z 20 kg.
Jestem w tym zielona!
Esmi ja ogolem po 1 ciazy tabletki baralam po pologu takie jednoskladnikowe ktore przy kp mozna brac i nie przytylam po nich ani grama nazywaja sie Cerazette, tym razem kiedy juz dzieci wiecej nie planuje chce zalozyc wkladke domaciczna na kilka lat i miec swiety spokoj z piksami. -
nick nieaktualnyAgatia
u mnie na szczescie tamat przychodzacego Mikolaja zaltawia za mnie przedszkoleto chociaz to mam z glowy. U nas jest taki zwyczaj ze na Mikolaja kupije sie dzieciom slodycze a prezenty na swieta pod choinke
ja mojej corce to wiem co kupie gorzej meza chrzesnu0icy.Bo ona nic nie szanuje wszystko niszczy a ma 7 lat i zawsze jak jej kupujemy oryginalne, firmowe rzeczy a pozniej widze w jakim sa stanie to stwierdzam fakt ze nie warto jej kupowac przadnych rzeczy -
nick nieaktualny