Wrześniówki 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyLady, serio, ogarnij ten temat dla dobra własnego i Zuzy. Niekompetentna lekarka nie pomaga w ogarnianiu, ale to mimo wszystko Twoje zdrowie i Wasza przyszłość z młodą. Już miałaś sporo czasu na podowiadywanie się wszystkiego, no kurde, nawet dziewczyny nie mające problemów z cukrami znają normy czy wiedzą cokolwiek z grubsza o cukrzycy ciążowej.
Dżuls, kapturnica, Kasiarzynka, .ona. lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyHej dziewczyny
widzę,że od wczoraj rana sporo tu pisałyście. Coraz bardziej mnie motywujecie do rozpoczęcia zakupów,bo jak narazie to kiepsko to u nas wygląda.
my przewijaka raczej nie będziemy kupować z racji ograniczonego miejsca,
w ogóle stwierdziłam, ze jestem zielona w tym co muszę kupić i co tak na prawdę będzie potrzebne, a co jest zbędne i można się obejść bez tego.
Położnej nie będziemy mieć swojej prywatnej, ale mam nadzieję, ze trafię na dyżur którejś z Pań co prowadzą szkołę rodzenia.
Zapowiada mi sie ciężki tydzień bo w zbliżający się weekend mam 3 egzaminy i jeszcze wesele dodatkowo, także pewnie będę mniej tu zaglądać.
Powodzenia na wizytach w tym tygodniu, my mamy w czwartek, nie mogę sie juz doczekać ale też obawaim się czy wszystko ok, bo w weekend trochę napinał mi się brzuch, na szczęście obeszlo sie bez IP.
Miłego dnia Wam życzę, odpoczywajcie i dbajcie o siebie !
-
nick nieaktualny
-
Gusiak to witaj w klubie na diecie cukrzycowej nie mając cukrzycy. Ja jem normalnie jedynie unikam smażonego, cukru, słodyczy, białego chleba. A tak to ziemniaki zjem, ryż makaron również i cukry mam do 115 góra więc jest dobrze. Zazwyczaj to mam cukry po śniadaniu obiedzie i kolacji do 100 czasami mi wyjdzie 115, 112. Przedwczoraj po obiedzie wyszlo 122 ale juz wczoraj nie dalam do salatki smietany i cukier 112
a jadłam ziemniaki i żeberko
trzeba się pilnować i mierze cukier na czczo po sniadaniu obiedzie i kolacji 
-