Planujesz zajść w ciążę jesienią?

Odkryj dopasowaną formułę z aktywnym folianem na czas starań o dziecko.
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Wrześniówki 2015
Odpowiedz

Wrześniówki 2015

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 16 lipca 2015, 22:42

Cytuj  /     /  Zgłoś

Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 marca 2016, 21:41

• nick nieaktualny

Wysłany: 16 lipca 2015, 22:43

Cytuj  /     /  Zgłoś

• Nancy87 Autorytet

Wysłany: 16 lipca 2015, 22:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    agatka196 wrote:
    Benito ja tam nie znam się na ciśnieniu ale wydaje mi się że jest dobre. Może inne mamusie będą wiedziały.
    Nancy a na co masz ochotę? Placki mięsne, faszerowana cukinia, papryczki zapiekane, leczo, gołąbki, krokiety ja mogę wymieniać :-) U mnie jutro rybka z piekarnika i ziemniaczki zapiekane :-)

Teraz jestem najedzona to na nic hehe. Nie lubię też z pełnym żołądkiem chodzić na zakupy, bo wtedy nic nie kupuję.

atdce6yd8pusr0mr.png
    3i49e6ydnzlh0jxr.png
  • julita Autorytet

Wysłany: 16 lipca 2015, 22:51

Cytuj  /     /  Zgłoś
    skabarka wrote:
    miód, cytryna, maliny, ewentualnie syrop prenalen i powinno być dobrze. a do obiadku wrzuć dużą ilość czosnku :)

miód, cytryna, maliny zaaplikuję od rana zwłaszcza że maliny mam na krzaczkach a i drzewko z cytrynami rośnie, miód z pasieki wójka w szafce zalega :)
    czosnek chyba na kolację dorzucę bo po południu mam wizytę u lekarza a później spotkanie na mieście z koleżankami, więc nie chcę odstraszać :P

tb73e6ydt52f9usr.png
    5b09e6ydos8pxq3s.png
    h44es65g5xhwh8nn.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 16 lipca 2015, 22:54

Cytuj  /     /  Zgłoś