Wrześniówki 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
agatka196 wrote:Benito ja tam nie znam się na ciśnieniu ale wydaje mi się że jest dobre. Może inne mamusie będą wiedziały.
Nancy a na co masz ochotę? Placki mięsne, faszerowana cukinia, papryczki zapiekane, leczo, gołąbki, krokiety ja mogę wymieniaćU mnie jutro rybka z piekarnika i ziemniaczki zapiekane
Teraz jestem najedzona to na nic hehe. Nie lubię też z pełnym żołądkiem chodzić na zakupy, bo wtedy nic nie kupuję. -
skabarka wrote:miód, cytryna, maliny, ewentualnie syrop prenalen i powinno być dobrze. a do obiadku wrzuć dużą ilość czosnku
miód, cytryna, maliny zaaplikuję od rana zwłaszcza że maliny mam na krzaczkach a i drzewko z cytrynami rośnie, miód z pasieki wójka w szafce zalega
czosnek chyba na kolację dorzucę bo po południu mam wizytę u lekarza a później spotkanie na mieście z koleżankami, więc nie chcę odstraszać
-
nick nieaktualnyLa_lenka - właśnie my planujemy sprytnie ominąć koszt początkowy (a przynajmniej większą jego część przerzucić na czas, kiedy przetestujemy tetrę i otulacze w praktyce)
mam kupione 4 otulacze taniej firmy z allegro (ale mimo wszystko mającej ok opinie, patrzyłam), wkładów z mikrofibry mam na razie 6 sztuk, tetry docelowo 60 sztuk (póki co kupiłam 20 szt z allegro - po 10 sztuk zwykłej i lux żeby sprawdzić jaka jest różnica i czy któraś z nich nam podejdzie). Dokupię we wrześniu ze 2 otulacze noworodkowe jeśli one size będą za duże (pewnie będą za duże, ale niekoniecznie - ostatnio słyszałam, że jedna mama sprzedaje wszystkie noworodkowe bo synek jej się urodził spory
). Przechodzić na wielo będziemy stopniowo, najpierw będziemy testować tylko w dzień po domu i jeśli nam się sprawdzi, szybciutko domówię więcej otulaczy i wkładów różnych firm i w różnych konfiguracjach
Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lipca 2015, 22:56
-
No widzicie zepsulam sobie chlopa
chwaliłam, chwaliłam i zapeszylam totalnie. Mega mnie wlasnie wkurzył i to juz drugi raz w tym tygodniu