X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Wrześniówki 2015
Odpowiedz

Wrześniówki 2015

Oceń ten wątek:
  • 4me Autorytet
    Postów: 6123 3687

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem po wizyciw u lekarze i niestety kwalifikacja do in vitro. Wyniki mam bardzo slabe-slaba jakosc komorek - wiec nawet z invitro szanse sa niewielkie.
    Mamy sie 3 cykle postymulowac-bo mamy juz jedno dziecko a invitro to jest masakryczne obciazenie dla kobiety ale patrząc na moja lekarke to chyba nawet ona nie wierzy ze nam sie uda. Dol straszny. W sumie to sobie chyba dzis poplacze. Mam hustawke nastrojow jak w ciazy prawie ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 maja 2018, 23:26

    kapturnica lubi tę wiadomość

    mhsvj48aqvgzp38a.png

    l22nhdgestw22l2o.png
  • la_lenka Autorytet
    Postów: 4802 2697

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4me, strasznie mi przykro. Trzymam kciuki żeby się jednak udało! Widziałam już tyle niesamowitych historii, że naprawdę cuda się zdarzają.

    Córeczka <3
    kYd4p2.png
  • 4me Autorytet
    Postów: 6123 3687

    Wysłany: 12 maja 2018, 23:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki LaLenka za slowa otuchy :*

    mhsvj48aqvgzp38a.png

    l22nhdgestw22l2o.png
  • chabasse Autorytet
    Postów: 1440 1001

    Wysłany: 13 maja 2018, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojoj... 4me, no również mi przykro. Ale podobnie jak la lenka, będę Ci kibicować i wierzę, że się uda. Ja i mój mąż jesteśmy żywymi dowodami, że jednak mozna. Kurcze, szkoda ze nie tak łatwo zbadac się w jakims niezależnym osrodku, bo klinika nieplodnosci niestety czasem nagina fakty, dla kasy. A tobie jak badali jakość komórek jeśli można wiedzieć? Amh mówi o rezerwie i jakosci? Czy jakąś biopsje robilas?

    Synek Antoś
    1usaanli6w2njq4a.png
    wniddf9h5gbbmtsy.png
    Emilia
  • 4me Autorytet
    Postów: 6123 3687