WRZEŚNNIOWE mamy - Wrzesień 2023
-
WIADOMOŚĆ
-
zosiasamosia wrote:Och super, cieszę się że Was tu mam, bo ja jestem w temacie witamin zielona. Zajrzę do rosmana po te dha
Naprawdę są super, mała kapsułka a co najważniejsze nie odbija się rybą, rewelacja. Plus dha z alg hodowanych w warunkach poza oceanami i morzami jest k tyle dobre, że nie zawiera metali ciężkich które np mogą być w rybach pregna dha ma akurat preparat standaryzowany, badany na zawartość związków szkodliwych, ale takie zwykłe dha nie dla ciężarnych już takich restrykcyjnych badań nie mają -
hejo 😊 Ja z witamin ciążowych biorę prenatal uno, on też zawiera metylowany kwas foliowy, bo nie przyswajam zwykłego. Na szczęście wcześniej (całkiem przypadkowo) przyjmowałam femibion, więc nie miałam niedoborów U mnie w pracy wszyscy się zaraz dowiedzą, bo teraz jestem 2 tygodnie na zwolnieniu, a w piątek prawdopodobnie dostanę l4 do końca ciąży.
JoRa współczuję 😔 Twój Dzidziuś się daje we znaki 😀 Ale ja dzisiaj też zaliczyłam pierwsze moje spotkanie z kibelkiem 🙈 Cały dzień było mi tak niedobrze po jednej kanapce, jakbym ich zjadła co najmniej z 10, bolał mnie żołądek, więc powiedziałam hej do toalety i od razu lepiej 😀 tylko właśnie nie wiem czy to są te mdłości, czy czymś się zatrułam 🙈 Zobaczymy jak się rozwinie, w sumie to dopiero początek 5 tygodnia.⛈ PCO, kir AA, MTHFR i PAI-1 hetero
Starania od czerwca '21
marzec '22 - ⏸️, cb 💔
listopad '22 - trzecia IUI - ⏸️, cb 💔
styczeń '23 - ⏸️ -> poronienie 7+2 tc 💔 - zdrowa córeczka 🥺
styczeń '24 - 1 ICSI: 22 komórki, 1 blastka 4BC - ❌
luty '24 - 2 ICSI: 30 komórek, 1 blastka 4CB - ❌
Zmiana kliniki: Reprofit Ostrava
październik '24 - 3 ICSI: 22 komórki, transfer 2 blastek 4BC i 1B - coś drgnęło 💔
25.11.24: transfer mrożaczka 3BB ✨
7 dpt ⏸️; beta 33; prog 19,78 🥹
9 dpt beta 58,8
14 dpt beta 533,2; prog 37,45
16 dpt beta 2046, przyrost 273.5% 🚀😍
22 dpt 🍬 z bijącym serduszkiem 🙏🏻 -