X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne WRZEŚNNIOWE mamy - Wrzesień 2023
Odpowiedz

WRZEŚNNIOWE mamy - Wrzesień 2023

Oceń ten wątek:
  • Spuromix Autorytet

Wysłany: 20 kwietnia 2023, 10:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi wmawiają że na początku najlepszy jest kaftanik i śpiochy na to....

nie znam się, nie wiem XD mam masę bodziaków różnorakich, mam masę półśpiochów, masę pajacy będę testować co będzie najlepsze :) Muszę dokupić ze 3 dresiki z rozpinaną bluzą i coś strikte pod Tomirkę :D bo jak na razie to większość mam chłopięcych albo unisex :D

Wczoraj na wizycie malutka skakała jak szalona :) pani doktor stwierdziła że będzie bardzo ciężko zrobić prenatalne bo mała to wariat wcielony :D mała kruszynka ma 200g długie rączki i nóżki i mam prześliczne zdjęcie noska i usteczek złożonych w buziaka <3 mąż troszkę się zasmucił ze między nóżkami jednak nic nie wyrosło a później zaczął się śmiać że może księżniczce poszukać różowych kaloszków :D

Muszka nie miałam robionej powtórki badań. Stwierdzili że w szpitalu na oddziale będą robić do pewności jeszcze raz to bez sensu robić potrójne badania... Wynik jest mega wątpliwy bo mąż jest zdrowy a nie oszukujmy się po 11 latach współżycia i 9 latach intensywnego starania się o dziecko no to troszkę takie wątpliwe jest....

Ogólnie lekarz z poradni stwierdził że szpitalu nie uniknę ze względu na maleństwo że muszą kontrolować czy nie mam jakichś powikłań po dożylnym antybiotyku ale jeżeli po 4 dniach nie będzie się działo nic niepokojącego to że mnie wypuszczą i dalej będę kontynuowała leczenie doustnie.

nika647, Kiarka, LILA_33 lubią tę wiadomość

age.png
  • strigo Autorytet

Wysłany: 20 kwietnia 2023, 10:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśik!! Gratulacje, że wszystko super <3 Bardzo dobre wieści, że chłopak rośnie zdrowo :)