WRZEŚNNIOWE mamy - Wrzesień 2023
-
WIADOMOŚĆ
-
mi wmawiają że na początku najlepszy jest kaftanik i śpiochy na to....
nie znam się, nie wiem mam masę bodziaków różnorakich, mam masę półśpiochów, masę pajacy będę testować co będzie najlepsze Muszę dokupić ze 3 dresiki z rozpinaną bluzą i coś strikte pod Tomirkę bo jak na razie to większość mam chłopięcych albo unisex
Wczoraj na wizycie malutka skakała jak szalona pani doktor stwierdziła że będzie bardzo ciężko zrobić prenatalne bo mała to wariat wcielony mała kruszynka ma 200g długie rączki i nóżki i mam prześliczne zdjęcie noska i usteczek złożonych w buziaka mąż troszkę się zasmucił ze między nóżkami jednak nic nie wyrosło a później zaczął się śmiać że może księżniczce poszukać różowych kaloszków
Muszka nie miałam robionej powtórki badań. Stwierdzili że w szpitalu na oddziale będą robić do pewności jeszcze raz to bez sensu robić potrójne badania... Wynik jest mega wątpliwy bo mąż jest zdrowy a nie oszukujmy się po 11 latach współżycia i 9 latach intensywnego starania się o dziecko no to troszkę takie wątpliwe jest....
Ogólnie lekarz z poradni stwierdził że szpitalu nie uniknę ze względu na maleństwo że muszą kontrolować czy nie mam jakichś powikłań po dożylnym antybiotyku ale jeżeli po 4 dniach nie będzie się działo nic niepokojącego to że mnie wypuszczą i dalej będę kontynuowała leczenie doustnie.
nika647, Kiarka, LILA_33 lubią tę wiadomość
-
Kaśik!! Gratulacje, że wszystko super Bardzo dobre wieści, że chłopak rośnie zdrowo
Ja właśnie zamówiłam dwie pary legginsów ciążowych i dwupak body z długim rękawkiem dla naszej damy z C&A. Mój pierwszy zakup! Jaram się jak bąkKaśik, nika647, Muszka1, LILA_33, Nadziejka30 lubią tę wiadomość
-
Lekarz na USG stwierdził, że ze względu na łożysko na przedniej ścianie - czucie ruchów młodej będzie opóźnione, a to co teraz czuję to bardziej moja wyobraźnia...