X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Zafasolkowane
Odpowiedz

Zafasolkowane

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 14 grudnia 2015, 12:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A my polowe zamawiamy w sklepie,co robia domowe takie na swieta cuda:) a pilowe w domu,mam nadzieje ze zapachy zniosne:)

• nick nieaktualny

Wysłany: 14 grudnia 2015, 12:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda zmien nam imie na Nadia Laura :)

• NIEPOKORNA Autorytet

Wysłany: 14 grudnia 2015, 13:27

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie jeszcze nic nie leci, ale w sumie nie ściskałam. Nawet nie wiem jak niby miałabym ścisnąć. Jestem konpletnie zielona w tej materii.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 grudnia 2015, 13:26

linia-podzialu-ruchomy-obrazek-0012.gif
    2nn3vfxm0x0qzs5t.png
  • magdaM85 Autorytet

Wysłany: 14 grudnia 2015, 14:19

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nataliano imię zmienione:)

dqprk6nlnzlsawwt.png
  • magdaM85 Autorytet

Wysłany: 14 grudnia 2015, 16:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam takie pytanie.Jak się zapatrujecie na temat krwi pepowinowej? Któraś się zdecydowała z was na pobranie i przechowywanie?

dqprk6nlnzlsawwt.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 14 grudnia 2015, 16:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia przyznam szczerze że ja nie myslalam o tym

• magdaM85 Autorytet

Wysłany: 14 grudnia 2015, 17:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie cena trochę przeraża. Bo się płaci za pobranie i potem ci roku za przechowywanie.

dqprk6nlnzlsawwt.png
  • domiii Autorytet

Wysłany: 14 grudnia 2015, 17:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    My nie będziemy pobierać. cena kosmiczna, a zastosowanie baaardzo ograniczone :/

d69c2n0azl70dnw1.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 14 grudnia 2015, 18:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nawet nie wiem czy w szpitalu którym będę rodzić pobierają :-\ a o kosztach kiedyś słyszałem są spore

• Madlene84 Autorytet

Wysłany: 14 grudnia 2015, 18:38

Cytuj  /     /  Zgłoś