Forum W oczekiwaniu na owulację Monitoring cyklu
Odpowiedz

Monitoring cyklu

Oceń ten wątek:
  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 10 lutego 2014, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to bedziesz widziała jak pecherzyki i kiedy pregnyl :) ja sie bardziej na luzie czuje teraz kiedy nie mam wizyt u giną wierze ze mniej stresu wyjdzie mi na dobre. Za miesiac tez nie ide wierze ze ze wloncu sie uda :)
    A Aga dzysiaj ma wizytę u giną trzymam kciuki czekamy na wieści :)

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak Oliwia:) dziś będę widziała jakie pecherzyki są:) jeśli będą dorodne to od razu zastrzyk i działanie oczywiście.....

    właśnie wyszła ode mnie koleżanka któa przy stwierdzonej hashimoto zaszła w ciążę.
    do dziś jest na tabletkach.....

    nooo to trzymamy kciuki za Agulę:)

    Ja się Oliwia też nie stresuję....
    pierwszy i drugi miesiąc na forum był dla mnie nowością, chłonęłam wiedzę i się przejmowałąm, teraz już luz, wchodzę poczytać newsy i zaznaczyć temp:)

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 10 lutego 2014, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robotka1 wrote:
    Oliwka jutro zacznę robić testy:)
    jutro też pójdę na monitoring bo przypomniałam sobie że w środę mój lekarz nie przyjmuje.
    u mnie owulacja będzie wtedy kiedy przyjmę pregnyl:) planuję za 2 dni;) więc od jutra zaczniemy starania.
    no to Oliwia trzymam kciuki za owoc tych serduch:D

    Kurde Kasia uciekła buuuu
    Kasiek bylam w szpitalu na oddziale j zeby mi zrobili usg kurffa jak na zlosc orddynatora nie bylo tego co do niego prywatnie chodze,,,,,byl jakis grubas,,,,,i wiesz co???? szkoda gadac odprawili mnie a wiesz gdzie??do przychodni do lekarza !!! pojebani powiedzialam mu ze jest...cytuje...pierdolniety i zycze mu zeby jego zonie tez ktos kiedys nie chcial pomoc..i zwinelam fraki...Ide na 14do tej przychodni co moj lekarz przyjmuje ale on w srody i soboty dzis jakas inna to zobacze czy zrobi mi usg a jak nie to prywatnie pewnie dopiero do jutra..Jeszcze zaliczylam rodzinnego i wzielam skierowanie na pelne badania krwi moczu zelaza i cholesterolu.Na szczescie nie boli mnie juz jajnik a ostatnie 2dni dawal mi bol popalic..na bank pekla torbiel przez to stracilam swiadomosc na chwile,,,,teraz juz nie wiem czy wogole pojawi sie mi miesiaczka i kiedy...Zaczynam sie zastanawiac nad zrezygnowaniem wogole ze staran..skoro jeszcze nie zaczelam a tak sie mecze..W dupe to chyba wszystko mam taka jestem rozgoryczona..

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 10 lutego 2014, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ci lekarza w Polsce widze ze nic nie chce pomoc co to za lekarza w domu Powinni siedzieć a nie leczyć !! Masakra szkodzą gadać pewnie jak byś dała im kasa to by Zaraz inaczej sie potraktowali buraki !!
    A ja teraz patrzalam na wkładce i widze troche czerwonych plamek to pewvie krwawienia owulacyjne ale nigdy nie miałam czegoś takiego :/

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 10 lutego 2014, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oliwia dokladnie a ten to wogole jakis nalany tluscioch z czerwona morda....Kurfaa denerwuje mnie ze w koncu jestem ubezpieczona a latam i praktycznie za wszystko place bo na ubezpieczalnie to nic nie zalatwi podchodza jak do zla koniecznego,,, gdybym wezwala karetke to przy przywiezieniu do szpitala by mi zrobili badanie , ale jest w tym problem ze polozyliby mnie na oddzial a ja nie moge sobie na to niestety pozwolic , dlatego postanowilam podejsc tylko..A to gowno!!

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kacha dlatego ja oszczędzam na nerwach goniąc na NFZ;/
    już raz zostałam z kwitkiem odprawiona, więcej się nie dam....
    nawet nie wiem po co mi ta rodzinna jak w ogóle do niej nie chodze bo są terminy;/

    Kacha idz spokojnie na 14 do lekarza, a jak nie to jutro.a ta pęknięta torbiel to gdzie się upłynnia? wydala się czy wchłania??

    ja już spotkałam dwie osoby które fiksowały na lekarza u którego jestem teraz i tylko czekam na termin wizyty ktory mam umowiony u innego lekarza na koniec marca....ale u niego cięzko się na nfz dostać a za wizytę z monitoringiem buli się 180zl;/ masakra;/

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 10 lutego 2014, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Dziewczyny:)ja znowu jestem nie w temacie znowu mam tyły.jak tam po weekendzie czy wydarzyło sie coś ciekawego co mnie minęło :)

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kinga a u Ciebie w końcu jak?? bo coś mnie chyba omineło:)
    czytaj czytaj niedużo naskrobały przez weekend,....
    ale nieciekawie....

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 10 lutego 2014, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no u mnie nic czekam na kolejną @ i standordowo 3-7 dzień clo a w 10 dc pregnyl podwójna dawka w tej chwili juz na spokojnei czekam bez zadnej presji bo i tak wiem ze tym miesiacu nic z tego nie bedzie,ale do trzech razy sztuka w kolejnym napewno sie uda

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kinia a czemu pragnyl w 10dc? tak dostałaś go ostatnio?
    sorki ze pytam ale jakoś skleroze mam....

    no u mnie jutro serduszek nie bedzie-mąż ma służbę, dopiero w 11dc będzie i chyba wtedy rano bede chciała zastrzyk zeby na wieczór pekło.

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 10 lutego 2014, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w tym cyklu gin chciała zobaczyc czy bez pregnylu peknie niestety sie nie udało wiec wypisała mi juz na nastepny cykl a w 10dc dlatego ze powinno sie go podawac jak pecherzyk ma 18-19mm

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ło matko....u mnie jutro 10 dc i pewnie już będę miała kolosy;)
    ale mam sprytny plan, nie wiem czy pamiętasz:) ale jak mi przepisze pregnyl a jaja bede mieć już duże to sobie sama podam. a nie bede czekać 2 dni jak ostatnio.....;/
    tak że już wiem jak się aplikuje samemu więc nic tylko czekać:)
    ale warunek jest taki że muszą mieć 20mm:) dla mnie i dla mojego gin to niezbędne minimum:)

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 10 lutego 2014, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nom co gin to inne obyczaje widze powiem Ci ze jestem swiadoma ze i tak w tym cyklu nic z tego nie bedzie ale gdzies w głębi duszy dopóki @ nie przyjdzei jeszcze iskierka nadziei sie tli

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 10 lutego 2014, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a wiec tak kochane torbiel pekla tak jak sadzilam dlatego byl taki bol i utrata przytomnosci , teraz musze sie poobserwowac czy czasem nie mam temp bolu itd czy plyn sie wchlonie , a okres hmm podobno sluz sie zmienia na rzadki wiec zwiastuje okres a kiedy tego nie wie nik.Jedyny plus dnia dzisiejszego to uwaga uwaga od piatku mam 3kg mniej na wadze!!! czyli dieta i hormony dzialaj...jestem w szoku przynajmniej to mnie dzis cieszy,.,...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lutego 2014, 15:18

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 10 lutego 2014, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem jedno jak tylko znow mi sie cos takiego zdarzy to nie bede zwlekac tylko zaraz pogotowie wzywac nie bede sie turlac od lekarza do lekarza...i prosic prdole to tylko pogotowie inaczej nic sie nie zalatwi

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia no i cieszę się że zrobili Ci to usg:)
    gratuluję utraty wagi:)
    mów tu co jesz:) bo by mi pasowało schuść:P choć ociupinke:)

    kurde u mnie siępłodne zbliżają a ja już układam w głowie plan działania;)

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 10 lutego 2014, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak jak pisalasm Kasiu eykluczylam wszystkie weglowodany proste czyli cuksy , dieta bezglutenowa czyli zero wszystkiego co z mak oprocz ryzu jem te styropianki , zero mleka i jego przetworow ,swieze owoce i warzywa oproczs kapusty brukselki brokul i kalafiora...

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 10 lutego 2014, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i stwierdzilam dzis ze jesli do do czwartku okresu nie dostane to clo nie bede brala i biore sie powaznie za zrzucanie wagi przede wszystkim i normowanie tarczycy na co przeznacze najblizsze8tyg a od kwietnia zaczne dzialac z mniejsza dupa i nizszym tsh..Takze nastawiam sie ze okres moze sie nie pojawiac jak mu sie nie podoba...mam go gdzies hehehe

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    omg:)
    wiem że gdybym musiała to też bym się przemogła i stosowała diete....ale mi nie mów że młodemu co innego a Tobie co innego:) czy odżywiasz go zdrowo plus cos wartościowego;)

    własnie sobie dziś kupiłam kotleciki sojowe tak mnie naszło:) bede wcinać dziś:) w panierce:)

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a jak przyjdzie okres w czwartek to jakie są szanse że z pałełkiem wstrzelicie się w płodne?

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
‹‹ 116 117 118 119 120 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego