X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na owulację Monitoring cyklu
Odpowiedz

Monitoring cyklu

Oceń ten wątek:
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki za ostrzezenie chociaz w poprzednim cyklu czułam sie duzo gorzej jajniki bolały mnie do samej @ w tym cyklu poza dzisiejszym incydentem czuje sie swietnie

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 12 lutego 2014, 16:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja nigdy nie mialam az takiej perturbacji jak w tym cyklu..i az sie boje myslec co moze byc dalej..ale jak teraz nic nie zlapie to pewnie przejde na antyki na marzec zeby nie meczyc sie...

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mysle tak sobie ze po tych bólach i cierpieniach to juz tylko lepsze przed nami

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    coś bym zjadła ale mi sie nie chce ale ja dzis jakas marudna i neizdecydowana jestem

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 12 lutego 2014, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja tez mam taka nadzieje ze ten cykl juz moze bedzie jakis szczesliwszy... chociaz nie nastawiam sie jakos szczegolnie ze sie uda...to dopiero 1szaproba...wiecej nadzieji mam na laparoskopie w lipcu po resekcji udalo mi sie zajsc praktycznie od razu,,,wiec moze??...

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie moze tylko napewno sie uda u mnie w tym cyklu juz nie ma szans chyba ze cud jak to powiedziała gin ale jak nie w tym to w kolejnym napewno :)

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 12 lutego 2014, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no wkazdym badz razie rozmawiajac z malz stwierdzilismy ze szykuje sie nam jazda bez trzymanki heheheh w sumie praktycznie cale zycie na zabezpieczeniu jade wiec jak dziewiczy rejs bedzie hyhyyhhy

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mmmm....szaleństwo na maksa u mnie tylko około 6 miesiecy było na plastrach a potem juz staranka wiec tez jazda bez trzymanki

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 12 lutego 2014, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ty 6miesiecy a ja ponad 12 ostatnich lat , wiec u mnie wiecznosc ...

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chociaz jak tak patrze z perspektywy czasu to stwierdzam ze chyba te plastry to mi do nieczego nie były potrzebne i zastanawiam sie czy gdybym ich nie kleiła to moz ewszystko byłoby oki

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 17:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj...to sporo ja to jestem przy Tobie mały pikus hihihi

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 12 lutego 2014, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewuszki jak tam wieczór mija??

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeszcze w pracy :(ale juz nie długo bo do 20.u mnie dzis marne samopoczucie rano zawroty głowy i mdłosci

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 12 lutego 2014, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To może jednak coś tam pękło ;)

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehh...tez mi to chodzi po głowie ale próbuje sie nie nakrecac:)

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 12 lutego 2014, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobra zmykam bo juz 20 pózniej do Was wskocze:)

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 13 lutego 2014, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Normalnie nie mogę z tego mojego wykresu. Po dzisiejszej temperaturze znowu wyznaczył mi owulację na 16 dc. Coś to ovu niezdecydowane jest :)

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Joanna0071 Autorytet
    Postów: 2486 593

    Wysłany: 13 lutego 2014, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam z rana laseczki pije kawę z kawiarki to jak mnie walnie to chyba posprątam jak na święta hehe, tak sobie myślę czy miałam owu bo nic nie biore a tempka trzyma sie na 37,2 to moze jest nadzieja czy któraś z was tez miała utrzymujaca sie wysoką tem. Bez leków a nie miała owu na monicie ja nie stety nie moge monitu zrobic.

    uwo93e3kr6c9qk3o.png

    Liber feat. Natalia Szroeder - Nie Patrze W Dol.
    Najlepszy przekaz W Mieście- Zawsze do celu.
    Bednarek "Cisza"
    Enej - Symetryczno-Liryczna
    Polecam te utworki :-) .
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 13 lutego 2014, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze mialas 2 owulki w cyklu

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • Joanna0071 Autorytet
    Postów: 2486 593

    Wysłany: 13 lutego 2014, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To tylko program i statystykach sie opiera a nasze organizmy tez tubia w kulki pogrywac:-)

    uwo93e3kr6c9qk3o.png

    Liber feat. Natalia Szroeder - Nie Patrze W Dol.
    Najlepszy przekaz W Mieście- Zawsze do celu.
    Bednarek "Cisza"
    Enej - Symetryczno-Liryczna
    Polecam te utworki :-) .
‹‹ 134 135 136 137 138 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ