Forum W oczekiwaniu na owulację Monitoring cyklu
Odpowiedz

Monitoring cyklu

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2014, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze byc tak ze jeden po prpstu przestanie rosnac albo ze jeden peknie a drugi nie a jesli oby dwa pekna i akurat sie uda i bedzie to szczesliwy cykl no to zostaniesz mama blizniakow

  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 12 sierpnia 2014, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Całkiem możliwe, że dwa rosną. U mnie w szczęśliwym cyklu okazało się, że rosły dwa pęcherzyki.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2014, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziekuję kochane za odpowiedzi :)

    lenka123321 lubi tę wiadomość

  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 13 sierpnia 2014, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się z rana. U mnie ładna pogoda. Dzisiaj czeka mnie wyprawa, bo mam do załatwienia kilka spraw

    Dziewczyny, gdzie wszystkie uciekłyście?

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 14 sierpnia 2014, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja od poniedziałku wracam:) ogólnie urlop przespałam i czujęsię fatalnie.
    jutreo i pojutrze maraton weselny, mam dwa wesela do obrobienia. to już moj ostatni czas na dorobienie do pensji;)

    pozdrwiam i do poklikania:)

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 07:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milciu od tygodnia mam rodzinkę z Włoch u siebie i brak czasu na forum...wpdam tylko uzupełnić kalendarz i mykam:)

    Buziaki i robuś miłej zabawy;)

  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja się boję środy. Mam wizytę i mam złe przeczucia.

    A co tam u Kap? Bo widziałam, że ukryła wykres.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc dziewczyny...Cisza na tym naszym watku

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 sierpnia 2014, 16:37

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    [QUOTE=Milcia

    A co tam u Kap? Bo widziałam, że ukryła wykres.[/QUOTE]


    Milcia ukrylam wykres bo nie ma na nim nic specjalnego...
    Ovu nie bylo i juz nie bedzie..Zapowiada sie jak juz cykl bezowulacyjny...
    Malz dzis wyjechal wiec nawet jakby sie przeciaglo to juz posprzatane..
    Wiec nie ma co sie obnosic z takim szajcem jak moj wykres...

    Nie martw sie bedzie dobrze , zobaczysz...

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A temperatura jak tam? Nic nie drgnęła?

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milcia wrote:
    A temperatura jak tam? Nic nie drgnęła?

    Gdyby wzrosla kochanie to nie pisalabym ze zapowiada sie bezowulacyjny 8)

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 18 sierpnia 2014, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, przeżyłam glukozę po obciążeniu. Nawet zła nie była. Czekam jeszcze na drugie badanie po dwóch godzinach.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 18 sierpnia 2014, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć.
    Mała tak wybawiłam się na dwóch weselach że masakra:P z tacą w ręce do 6 rano:D
    o dziwo miałam dosc dużo energii:P

    KAP ejjj daj że ten Twój wykres....
    byłaś u ginka?? czy dopiero idziesz?
    skąd przeczucia że owulacji nie było?? po temperaturze??? ja bym się nią do końca nie sugerowała.

    Milcia glukoza do przeżycia, pamiętam swoją, poszłam na godzinę posiedzieć w kaplicy wtedy i zasnęłam:P

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 18 sierpnia 2014, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robotka1 wrote:
    cześć.
    Mała tak wybawiłam się na dwóch weselach że masakra:P z tacą w ręce do 6 rano:D
    o dziwo miałam dosc dużo energii:P

    KAP ejjj daj że ten Twój wykres....
    byłaś u ginka?? czy dopiero idziesz?
    skąd przeczucia że owulacji nie było?? po temperaturze??? ja bym się nią do końca nie sugerowała.

    Milcia glukoza do przeżycia, pamiętam swoją, poszłam na godzinę posiedzieć w kaplicy wtedy i zasnęłam:P



    haj Kasiek..Dzis ide do gina miedzy3cia a4ta.. A nie udostepniam bo nie chce sie denerwowac komentarzami....Wisz?? 8)
    Co tam??

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 18 sierpnia 2014, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia jestem ciekawa, co Ci gin tam zobaczy.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 18 sierpnia 2014, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To co pewnie tam jest..Czyli nic 8)

    Ale oklaplam..Masakra...2godz koszenia daly mi w dupe...Jeszcze mlody kontuzjowany po wczorajszym upadku z rowera..przejechal zdrowo kolanem po asfalcie..skora zdarta.No i od dzis mieli zaczac 2tyg treningi ligowe..Pozwiczyl juz,,,..Heh...Az mam wyrzuty sumienia boto ja te trase wybralam....

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 18 sierpnia 2014, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka to czekam na wieści od gina, może zdążę przed 17 się czegoś dowiedzieć:)
    nie rozumiem skąd u Ciebie takie podejście że owu nie było??
    rozumiem że torbieli też nie czujesz aby była tak?

    ojj biedny młody, ładnie go teraz musi to kolano boleć, moja też na rowerze wywróciła się i ma obdarte, chyba pierwszy raz w życiu rozwaliła tak że się krew lała.

    a co u mnie? a w sumie nic, mój urlop przespałam prawie cały, długi weekend zapieprzałam na dwóch weselach no i zleciało.

    pogoda już iście jesienna się robi...ehhh szybko jakoś

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 18 sierpnia 2014, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jasne jak wroce to napisze co tam mowil..
    Ale powiem Ci ,ze staram sie jakos tak wyluzowac Nie nakrecac niczym..Ma byc do bedzie..Na szczescietorbieli nie wycvzuwam wiec mam nadzieje , ze zadnego ustrojstwa tam nie ma......
    Niestety moj juz pojechal w sobote z ranca
    W dodatku jutro mamy 14ta rocznice slubu-obchodzic ja bedziemy osobno..Wiec rozumiesz ,ze tak nie fajnie przez to mi....

    A do gina ide przede wszystkim ze wzgl na interpretacje wynikow prolaktyny..Ciekawi mnie co powie..Ja i tak jem bromka na noc 1tabletke....

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 sierpnia 2014, 13:05

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 18 sierpnia 2014, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no pewnie i tak Ci bromka przepisze, jak zobaczy takie wyniki.
    no to leć na tą wizytę, pokukaj co słychać:) a ja mam nadzieję że owuleczka jednak była tylko sobie cichutko przemknęła:)
    śluz płodny był?? bóle jajnika jakieś choć lekkie były??

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 18 sierpnia 2014, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia u mnie po pregnylu bolalo jak cholera sluz bywal i okazywalo sie ,ze nie pekaly pechole.U mnie tu jest problem...I ciche przemkniecie przy pogrubialej oslonce jajnika jest impossible 8)
    .Nastawiam sie bardziej na leczenie bromergonem..Pierwsze dni mialam w nocy mdlosci..Teraz coraz lepiej...

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
‹‹ 986 987 988 989 990 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego