X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie bóle jak na okres a ciąża
Odpowiedz

bóle jak na okres a ciąża

Oceń ten wątek:
  • Bajka91 Autorytet
    Postów: 422 119

    Wysłany: 8 marca 2016, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asienka, czemu ma Ci być głupio iść na betę, bo już byłaś dwa razy? Wiesz, nie sądzę by pielęgniarki, które pobierają krew do badań plotkowały "o, ta już 2 raz w ciągu 2 miesięcy przyszła na betę i przyszła 3 raz, bo chce się dowiedzieć, czy na pewno jest w ciąży". Jestem w 100-u % pewna, że pielęgniarki nawet nie przeglądają tych wyników. Poza tym tylu pacjentów pewnie w ciągu dnia przewija się przez laboratorium, że kiedy odbierasz wynik, to one już nawet nie pamiętają o jakie badanie zlecałaś. Kiedy ja robiłam betę, byłam w laboratorium 3 razy w ciągu 10 dni i po co miałabym się przejmować, czy ktoś coś sobie pomyśli? że za często przychodze? :P Z reszta to jest indywidualna sprawa pacjenta ile razy przychodzi :P. Tak więc nie zawracaj sobie głowy bzdurami, bo nie warto :).

    Ja dzisiaj rano byłam w szpitalu zrobić badania pierwszego trymestru :). Jak weszłam do laboratorium, to miałam ochotę się przyżegnać - tyle ludzi było!!! Jak jednak poszłam do rejestracji, to okazało się, że moje obawy były niepotrzebne - kolejka z bilecikiem, uff :) Nie musiałam dzięki temu krzyczeć na całe laboratorium kto ostatni w kolejce :) A mało tego, były 2 kolejki, jedna normalna, w której czekało chyba ze 40 osób i druga pilna, do której pani przydzielała tylko kobiety ciężarne i pewnie osoby ciężko chore. Z racji tego, że jestem w ciąży, dostałam bilecik do kolejki pilnej, więc cały pobyt w laboratorium, wraz z wypełnieniem jakiegoś papierka, pobraniem krwi i ubraniem się zajął mi może ze 20 min :) Przed 8 już wracałam do domku :)

    km5sgu1rjgjj22rj.png
    f2wl9vvjissk6tut.png