Forum W oczekiwaniu na testowanie bóle jak na okres a ciąża
Odpowiedz

bóle jak na okres a ciąża

Oceń ten wątek:
  • orchid Przyjaciółka
    Postów: 103 22

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    łazienkowa, przykro mi, ale głowa do góry, nowy cykl, nowa szansa :)
    Bakka91 trzymam kciuki za pozytyny owu :)
    Ja dzisiaj z jakimś migeenowym bólem głowy i do tego jajniki kłuja raz jeden raz drugi.

  • MagdaLENKA89 Koleżanka
    Postów: 41 8

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mąż się drze:"odłóż ten telefon,nie chwal się jeszcze nikomu,to za wcześnie!"
    Ale ja muszę,muszę się z Wami podzielić wiadomością,więc piszę na kolanie w aucie do Was!
    Beta 88,71 !!!!!!!!!
    Radość we mnie ogroooomna.
    Dziś lecę na usg aby spojrzeć jak się tam mały cud ma :)

    Ps. Dziękuję,że jesteście :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 stycznia 2016, 13:57

    Moko, Aasia85, Marteczka93, NiecierpliwaKarolina, łazienkowa22, Szyszka1 lubią tę wiadomość

  • Bajka91 Autorytet
    Postów: 422 118

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Orchid - kciuki się przydadzą :)

    Magdalenka, gratuluję!!!!! Strasznie się cieszę!!!!!!! :) Zdrówka teraz dla Was !! :)

    km5sgu1rjgjj22rj.png
    f2wl9vvjissk6tut.png

    16+2dni - 181g synek? <3, 20+2dni - 409g synek potwierdzony! <3 :), 23+4dni - 654g, 26+2dni - 969g, 27+1dni - 1174g, 31+2dni - 1995g, 35+1dni - 2822g, 38+1dni - 3641g
  • Moniqaaa Autorytet
    Postów: 438 682

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda najlepsze nowiny. To pewnie najpiękniejszy dzień w twoim życiu jak dotąd, co? Cieszymy się, że nim z nami dzielisz. Powtórz to mężowi ;)
    O której jedziesz na iść? Daj znać jak tylko przekroczysz próg gabinetu, OK?
    :)
    Buziaki :*

    4013d80e7e.png

    Najważniejszy jest efekt końcowy...
  • Moko Autorytet
    Postów: 1045 2334

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdalenka! Super i gratuluję ogromnie:)



  • orchid Przyjaciółka
    Postów: 103 22

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wow Magdalenka super wieści! :)

  • Pola1111 Koleżanka
    Postów: 183 15

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MagdaLENKA89 wrote:
    Mąż się drze:"odłóż ten telefon,nie chwal się jeszcze nikomu,to za wcześnie!"
    Ale ja muszę,muszę się z Wami podzielić wiadomością,więc piszę na kolanie w aucie do Was!
    Beta 88,71 !!!!!!!!!
    Radość we mnie ogroooomna.
    Dziś lecę na usg aby spojrzeć jak się tam mały cud ma :)

    Ps. Dziękuję,że jesteście :*


    Gratulacje Kochana, Ja jeszcze czakam na wynik. Byłam rano ale w Medicover importuja dopiero wieczorem do systemu, chyba ze Pani doktor wczesniej mi wrzuci....oszaleje przez to czekanie:-(

    Pola
  • Aasia85 Przyjaciółka
    Postów: 185 22

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdalenka gratuluję

    64f7de94773fbbdc4660731f105c08f8.png
  • Aasia85 Przyjaciółka
    Postów: 185 22

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bajka91 wrote:
    Wiec z tymi szyjkami widać jest różnie. Moja jest twarda jak kamień przed @ xd

    Przykro mi, łazienkowa c(-_-)-), mam nadzieję że w następnym cyklu się uda :*

    Aasia, kiedy od 9dc zaczęłam robić testy, to kreska testowa była b.slabiutka, trzeba było się dobrze przyjrzeć, żeby ją zobaczyć. Wczoraj kreska b.wyrazna, ale troszkę jaśniejsza od kontrolnej, wiec sądzę, że dzisiaj test powinien być już pozytywny. Mam nadzieje, ze pecherzyk zechce peknac jeśli jest obecny xd

    Super to do dzieła :)

    No ja mam nadzieje ze dziś lub jutro mi wyjdzie test pozytywny . Ale już od kilku dni serduszkujemy :) i sprawia mi w tym cyklu frajdę . I jakoś tak chyba nie myślę .

    Jutro przyjeżdża do nas teściowa i od nie chciała zostać na noc bo z ♥ nici . A mi się ogromnie chce

    Jak bym mogła to bym teraz ściągnęła męża z pracy

    64f7de94773fbbdc4660731f105c08f8.png
  • Aasia85 Przyjaciółka
    Postów: 185 22

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola ogromne kciuki ściskam

    64f7de94773fbbdc4660731f105c08f8.png
  • MagdaLENKA89 Koleżanka
    Postów: 41 8

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moniqaaa wrote:
    Magda najlepsze nowiny. To pewnie najpiękniejszy dzień w twoim życiu jak dotąd, co? Cieszymy się, że nim z nami dzielisz. Powtórz to mężowi ;)
    O której jedziesz na iść? Daj znać jak tylko przekroczysz próg gabinetu, OK?
    :)
    Buziaki :*

    Na pewno jest to wyjątkowy dzień w życiu. Ale chyba do końca jeszcze nie wierzę w tę wiadomość. Tak,zdecydowanie nie dotarło to jeszcze do mnie :)
    Chyba potrzebuje zapewnienia lekarza czy jest wszystko ok.
    Ginekologa mam ok. 19. Mam nadzieję,że będzie wszystko dobrze.

    Dziękuję Wam dziewczyny z całego serduszka :)

  • MagdaLENKA89 Koleżanka
    Postów: 41 8

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola,daj znać jak najprędzej!:)

  • Bajka91 Autorytet
    Postów: 422 118

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 16:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aasia, my tez serduszkujemy :D nie liczę na, że się uda, ale fajnie by było. Teraz mam jednak pewne obawy, bo okazuje się, że córce teraz rozwija się ospa ;/. Ja ospę przebyłam dosyć niedawno, bo niecałe 5 lat temu, a pół roku później zaszłam w ciążę. Widzę, że mała ma łagodny przebieg puki co, trochę ją wysypało, ale bez tragedii, poza tym bez gorączki, a apetyt dopisuje. Kiedy ja zachorowałam na ospę, to dzień przed wysypką źle się czułam, nie mogłam nic jeść, miałam gorączkę itd. Może ospa przeze mnie przebyta na krótko przed zajściem w ciążę spowodowała, że mała dostała ode mnie przeciwciała. Idę dzisiaj z nią do lekarza mimo wszystko.

    km5sgu1rjgjj22rj.png
    f2wl9vvjissk6tut.png

    16+2dni - 181g synek? <3, 20+2dni - 409g synek potwierdzony! <3 :), 23+4dni - 654g, 26+2dni - 969g, 27+1dni - 1174g, 31+2dni - 1995g, 35+1dni - 2822g, 38+1dni - 3641g
  • orchid Przyjaciółka
    Postów: 103 22

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 16:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, dzisiaj zaczęłam brac luteine, to mój trzeci cykl z nią, popołudniu zauważyłam skąpe jasno-beżowe plamienie,co to, skąd to i jak to? Któraś z was tak miała?

  • Aasia85 Przyjaciółka
    Postów: 185 22

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bajka91 wrote:
    Aasia, my tez serduszkujemy :D nie liczę na, że się uda, ale fajnie by było. Teraz mam jednak pewne obawy, bo okazuje się, że córce teraz rozwija się ospa ;/. Ja ospę przebyłam dosyć niedawno, bo niecałe 5 lat temu, a pół roku później zaszłam w ciążę. Widzę, że mała ma łagodny przebieg puki co, trochę ją wysypało, ale bez tragedii, poza tym bez gorączki, a apetyt dopisuje. Kiedy ja zachorowałam na ospę, to dzień przed wysypką źle się czułam, nie mogłam nic jeść, miałam gorączkę itd. Może ospa przeze mnie przebyta na krótko przed zajściem w ciążę spowodowała, że mała dostała ode mnie przeciwciała. Idę dzisiaj z nią do lekarza mimo wszystko.
    O jejku zdrowia dla niej
    Jeśli przeszłaś ospę to nic nie powinno Ci być no ale pewnie masz jakieś obawy (sama bym miala)


    I trzymam kciuki

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 stycznia 2016, 17:43

    64f7de94773fbbdc4660731f105c08f8.png
  • Pola1111 Koleżanka
    Postów: 183 15

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam wynik i nic juz nie wiem....

    0,61 U/l robiona w 11 dniu od ovu

    co sadzicie??? bo jestem załamana, jak sie udało to jest to moze pierwszy tydzien ciazy odliczajac czas zagniezdzenia....

    robiłam juz kiedys bete w tym samym miejscu 2 razy i zawsze mi wychodziła < 0,1 U/l

    Pola
  • Bajka91 Autorytet
    Postów: 422 118

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aasia, ja się czuje dobrze. Dzisiaj jedynie jak zobaczyłam u niej wysypke, to odruchowo zaczęłam się drapac xd. Byłam z nią teraz u lekarza to dostała syrop na złagodzenie łagodnego juz przebiegu i puderek w płynie na te krostki. Dla pewności zapytalam czy nie zaszkodzi wirus, gdybym była w ciazy, powiedziała ze nie, bo dosyć niedawno go przebyłam.
    Mam nadzieje ze mój narzeczony się nie zarazi, bo podobno nie przechodził ospy.

    km5sgu1rjgjj22rj.png
    f2wl9vvjissk6tut.png

    16+2dni - 181g synek? <3, 20+2dni - 409g synek potwierdzony! <3 :), 23+4dni - 654g, 26+2dni - 969g, 27+1dni - 1174g, 31+2dni - 1995g, 35+1dni - 2822g, 38+1dni - 3641g
  • Pola1111 Koleżanka
    Postów: 183 15

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzwoniłam do lekarza bo nie wiedziałam do kiedy w takim razie mam brac duphaston i stwierdził ze za wczesnie u mnie nawet na Bete, ze nie zdziwiłby sie nawet gdyby było 0 i powiedział ze jak juz to najwczesniej mam w piatek zrobić, wtedy moze wyjda jakies wartosci i do tego dnia mam brac duphaston, wiec jest nadzieja....

    Pola
  • Bajka91 Autorytet
    Postów: 422 118

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze, Pola, trudno powiedzieć. Podobno czas zagnieżdżenia zarodka może wynosić od 6-12 dni. Pytałaś pielęgniarkę, od której odbieralas wynik, co może on znaczyć? Bo faktycznie jest inny. Zamierzasz powtórzyć test lub betę?

    km5sgu1rjgjj22rj.png
    f2wl9vvjissk6tut.png

    16+2dni - 181g synek? <3, 20+2dni - 409g synek potwierdzony! <3 :), 23+4dni - 654g, 26+2dni - 969g, 27+1dni - 1174g, 31+2dni - 1995g, 35+1dni - 2822g, 38+1dni - 3641g
  • Bajka91 Autorytet
    Postów: 422 118

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skoro jest nadzieja, to dobrze. Bd trzymać kciuki!

    km5sgu1rjgjj22rj.png
    f2wl9vvjissk6tut.png

    16+2dni - 181g synek? <3, 20+2dni - 409g synek potwierdzony! <3 :), 23+4dni - 654g, 26+2dni - 969g, 27+1dni - 1174g, 31+2dni - 1995g, 35+1dni - 2822g, 38+1dni - 3641g
‹‹ 52 53 54 55 56 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego