Era dinozaurów :) dla wtajemniczonych!
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja biorę dziewczyny ovi na lame - brałam w 4 dpo, 6 dpo 8 dpo i 9/10 dpo w sumie ta ostatnia dawka była chyba najmniejszaStarania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️
Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d
On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2% -
nick nieaktualnyIza kciuki trzymamy, Sikaj dalej na te same testy bo Ovi czy zwykłe, czy na lame to się wypłukuje i kreski jaśnieją,a przy Kropku ciemnieją, więc myślimy pozytywnie
Lucia teraz doczytałam, przykro mi kurcze .. a kiedy mogą być już naprawdę wyniki.?Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 maja 2019, 09:55
-
W sumie to nie mam doświadczenia z takim podawaniem ovi, zawsze brałam tylko na pęknięcie. Tak na logikę to przy takim podawaniu on się nie ma czasu wypłukać do końca bo zaraz jest następna dawka. Trzymam kciuki żeby to było to
U mnie kreska już bardzo blada więc przynajmniej wiem, czego się spodziewać w następnym tygodniu -
nick nieaktualny
-
A ovi to właściwie jakaś syntetyczna beta, czy jak? Normalnie wychodzi w krwi itd.? Nigdy nie brałam i to działanie jest dla mnie jakieś enigmatyczne .
Ja sobie uświadomiłam, że pewnie teraz będzie mi się okres spóźniał przez tą betę i będę się dalej nakręcać, że beta prawie 3 przecież była super odpowiednia dla 10 dpo . Dodatkowo na zmianę pobolewa mnie jajnik i mam bóle okresowe. Słodko . Haha, no i mam w sobie strasznie dużo spokoju jak na 11 dpo. Jak do czwartku nie dostanę okresu to znowu robię test2019 początek - strata, 10 tc
Lato 2019 - druga ciąża, tym razem wszystko ok, synek z nami ❤️❤️
Obniżone AMH. Męski: Mała ilość, brak szybkiego ruchu postępowego | 2,5 r. starań -
Ej czyli moja stara beta to taka trochę ovi na lamę
Malgonia lubi tę wiadomość
2019 początek - strata, 10 tc