X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Era dinozaurów :) dla wtajemniczonych!
Odpowiedz

Era dinozaurów :) dla wtajemniczonych!

Oceń ten wątek:
  • reset Autorytet
    Postów: 7233 13043

    Wysłany: 31 października 2019, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cheresta wrote:
    Dziewczyny myślę nad zakupem jakiegoś poradnika dla przyszłych mam. Jakie jest wasze zdanie? Czy to w ogóle jest przydatne czy lepiej sobie odpuścić? Łapie się często na tym, że mam ochotę coś zjeść, ale za chwilę się zastanawiam, czy na pewno mogę. Albo jak jest z tą kawą. Jedni mówią, że trzeba odstawić. Inni że jedna nie zaszkodzi. I wiele wiele innych takich kwestii, a ja jestem kompletnie zielona 🤨

    Cheresta, dotarłam do końcówki bez poradnika opierając się na konsultacjach z lekarzem (fakt, mam bardzo rozsądnego, który mi zrobił długi wykład nt. odżywiania i widząc brak przeciwciał na toxo i mój przyrost wagi), konsultacjach z dziewczynami oraz... własnym rozsądku.
    Jest też sporo tematycznych blogów w sieci, które można przejrzeć, więc co komu pasuje. A, i jeszcze jest masa aplikacji na telefon, które też np. informują Cię, co jest na danym etapie normalne, czego masz się spodziewać itp.

    No i własna intuicja... Jak 10go września zrobiło mi się mokro to nie zastanawiałam się, co piszą w poradnikach (a piszą też o nietrzymaniu moczu/ wydzielinie), tylko czułam, że coś jest nie tak i szpital zaliczyłam od razu.

    relgmg7ymfbmxgyl.png


    * 28.02 - 9 dpo: beta 6.47, 10 dpo: beta 11.5, 11 dpo: beta 25, 13 dpo: beta 88.7, 14 dpo: beta 159,8, 16 dpo: beta 549,4, 18 dpo: beta 1360,8, 21 dpo: beta 3272 <3
    * listopad - po laparoskopii: endometrioza - usunięte zrosty na jajniku, udrożniony jajowód, wyczyszczona macica, usunięte zrosty na jelitach. Działamy!
    * HBA 72% i 3% morfologii przy ogólnych b.dobrych wynikach nie mają klinicznego znaczenia!