Forum W oczekiwaniu na testowanie Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D
Odpowiedz

Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 grudnia 2014, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MOrwa super, że włoski fajne wyszły :) na pewno pięknie wyglądasz :)

    Agatka dziękuję:* wyjeżdzamy o 7 rano a ja nawet jeszcze nie jestem spakowana, mąż poszedł spać i twierdzi, że rano się będzie pakował :)
    Kochana TY nie możesz się tak przesilać, tak naprawdę to nie powinnaś nosić synka, wiem że nie masz wyjścia, ale to ryzykowne. Uważaj na siebie!!!

    Zetka dobrze że już w domku jesteście :) w domku najlepiej :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 grudnia 2014, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuzia.zuzia wrote:
    Ja się żegnam z wami dzisiaj ;-) idę już spać bo oczy same mi się zamykają :-* buziaki dobrej nocy <3
    Dobranoc :* spijcie dobrze :)

  • agata83 Autorytet
    Postów: 581 451

    Wysłany: 30 grudnia 2014, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nusia wiem, ze nie moge sie tak przesilac, datego ciesze sie, ze jutro i pojutrze maz tez bedzie w domu, wiec bede odpoczywac. Poza tym zauwazylam, ze jak sie stresuje czy denerwuje to wtedy zaczyna mnie brzuch bolec.

    Co do pakowania to ja zawsze jestem za to odpowiedzialna. Maz czesto narzeka, ale potem sie cieszy, ze go spakowalam :) Bo sam to potrafi nawet o majtkach zapomniec hehe.

    Zuzia dobranoc. Spij slodko. Ja tez juz za chwile zmykam :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 grudnia 2014, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agatka to jutro zrób sobie dzień lenistwa i odpoczywaj :) mąż niech się wszystkim zajmuje ;)

    odniośnie pakowania, to ja też oczywiście większość pakuje, ale bielizne niech sobie sam pakuje! hehe

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 grudnia 2014, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobrej nocki Kochane! NO i udanego Sylwestra Wam życzę, bo jutro to racze już nie będę miała jak tu zaglądanąć.
    Wszystkiego najlepszego z Nowym Roczku, aby przyniósł każdej z nas upragnione dzieciątko :) Spełnienia marzeń:* buźka

    Madlene84, She Wolf lubią tę wiadomość

  • agata83 Autorytet
    Postów: 581 451

    Wysłany: 30 grudnia 2014, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No teraz to juz sam sobie pakuje bielizne, ale musze mu przypominac hehe. Bawcie sie dobrze! My to chyba bedziemy w domu. A jutro na bank dzien lenistwa :)Choc juz dzis jak maz wrocil z pracy to sie zajmowal synkiem, dokonczyl rozpakowanie walizek, nosil pranie, pali w kominku a ja odpoczywam :0

    Jesli nie uda mi sie zajrzec do was jutro, to juz teraz zycze wam wszystkim wspanialej zabawy w doborowym gronie, pieknych fajerwerkow o polnocy oraz pomyslnosci w Nowym Roku!

    Dobranoc !

    Madlene84, Nusia, She Wolf lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 grudnia 2014, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobranoc wszystkim ! :) <3

  • Zuzia.zuzia Autorytet
    Postów: 439 357

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 01:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :D nie śpię mój mężulek mnie obudził i o to pokazuje mi foto na telefonie że on chce to dla swojego syna :O
    http://www.fotoszok.pl/upload/3ab623c8.png
    chlapnął piwo w pracy i wszystkim powiedział że jestem w ciąży :O a tak chciałam tego uniknąć :O
    ehhh nie umie trzymać języka za zębami ;)

    Nusia, Cigaretta, agata83 lubią tę wiadomość

    Kiedy umiera dziecko umiera cały twój świat :-(
  • Zuzia.zuzia Autorytet
    Postów: 439 357

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 01:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa wrote:
    Właśnie dzwonił do mnie mąż pytał czy jeszcze może trochę posiedzieć powiedziałam mu ze ma czas do 24 i ma zawijac do domu bo jutro będzie dętka a to jutrzejszą noc jest przecież na zabawę to usłyszałam w odpowiedzi "ok to o 3 mam być? " wiec się Wkurzyła i powiedziałam ze albo taksówka go zaraz przywiezie albo ja go znajdę taksówką a wtedy straci majątek i ma ryj obity ... i mam męża po 10 minutach w domu powiedział ze mu i tak się spać chciało i ze oni już pijani wiec on przecież z nimi nie będzie siedzieć i ze się cieszy ze mnie widzi , zdążył mi po drodze kwiatka kupić jakiegoś takiego co "może dwa lata przetrwać bo był konserwanty w najlepszym rozkwicie" słowa męża.. faceci ..
    hahaha ale dobry jest kombinator :/ :D

    Kiedy umiera dziecko umiera cały twój świat :-(
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 02:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirabelka, przepraszam odpisałam Ci już na tamtym wątku. Mój progesteron to dokładnie 25,97, także szaleństwo :D

    Ceska, gratulacje! :)

    Zetka, dziękuję, że pamiętałaś, jak już pisałam progesteron idealny :) A na bęte jeśli pójdę to w piątek, ale jeszcze się zastanawiam :p

    Morwa lubie takie eksperymenty i ten dreszczyk emocji z powodu niepewności co wyjdzie :D Dobrze, że wyszło git.
    Oj bardzo bym chciała. Chyba zrobię tą bete 10 dpo, chociaż jeszcze się trochę zastanawiam, bo wiem, że jeśli wyjdzie pozytywna, to się bardzo zestresuje, bo wydaje mi się, że lekarz ją kazał zrobić żeby wykluczyć mikroporonienia, tak jak pisałam więc pomyślę, że zaraz się stanie nieszczęście. Z radości z powodu tego progesteronu kupiłam dzisiaj trzy testy :p

    Zuzia dzięki, oby beta była równie piękna u mnie, już bym chciała do Ciebie dołączyć :)
    3mam kciuki za Twoją wizytę i wierzę, że bobas jest we właściwym miejscu. Pięknie się mąż wygadał, ale trudno takie szczęście trzymać i się nie chwalić.

    Agata, a jak Twój synek się ma? Odpoczywaj! :)

    Dobranoc Wam :)




    Zuzia.zuzia lubi tę wiadomość

  • ceska Autorytet
    Postów: 653 442

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 06:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuje jeszcze raz dziewczyny :))
    Z tego wszystkiego jak przyszlam do domku usnelam :D

    Zarazam wiruskami niech fioletowa moc bedzie z wami !:**

    Zuzia.zuzia, Emilia77 lubią tę wiadomość

    oar8skjod4lwslof.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 06:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa wrote:
    Właśnie dzwonił do mnie mąż pytał czy jeszcze może trochę posiedzieć powiedziałam mu ze ma czas do 24 i ma zawijac do domu bo jutro będzie dętka a to jutrzejszą noc jest przecież na zabawę to usłyszałam w odpowiedzi "ok to o 3 mam być? " wiec się Wkurzyła i powiedziałam ze albo taksówka go zaraz przywiezie albo ja go znajdę taksówką a wtedy straci majątek i ma ryj obity ... i mam męża po 10 minutach w domu powiedział ze mu i tak się spać chciało i ze oni już pijani wiec on przecież z nimi nie będzie siedzieć i ze się cieszy ze mnie widzi , zdążył mi po drodze kwiatka kupić jakiegoś takiego co "może dwa lata przetrwać bo był konserwanty w najlepszym rozkwicie" słowa męża.. faceci ..

    hahahha Morwa, TY to masz wesoło :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 06:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martika trzymam kciuki za Twoje II kreseczki! progesteron masz super, więc licze na to że beta też będzie pozytwyna :) ja chyba też zrobiłabym na Twoim miejscu w 10 dc. Jak wyjdzie pozytywna to od razu dzwoń do lekarza z pytaniem co dalej, czy masz coś brać itd. Kciukam :)

    Mi coś dzisiaj tempka ruszyła, mierzyłam 2,5 godz. wcześniej, więc może byłaby jeszcze wyższa o 7:30. W każdym bądż razie tempki przez kolejne dni nie będę mierzyć, bo na wyjeżdzie nie za bardzo jak, zobaczymy po powrocie jaka bedzie...

    Zuzia.zuzia lubi tę wiadomość

  • Agaja Ekspertka
    Postów: 137 271

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nusia, pewnie o 7:30 miałabyś spokojnie 36,7, także super! :)

    Martika, jaki śliczny progesteron! Trzymam kciuki za betę! :*



    Dziewczyny, dzisiaj już pewnie nie zajrzę więc życzę Wam wszystkim pięknego roku 2015, aby każdej z Was udało się niedługo urodzić pięknego zdrowego bobaska! :)

    Zuzia.zuzia, She Wolf lubią tę wiadomość

  • kahaśka Autorytet
    Postów: 1675 1432

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja Wam Kochane życzę, żeby każda z Was zakończyła przyszły rok z maleństwem na piersi!!! Innej opcji nie widzę :D

    triss, Zuzia.zuzia, Madlene84, She Wolf lubią tę wiadomość

    BGRAp2.pngFBmcp2.png

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się :)

    Zaspalam dziś na badania, chyba pojadę później bo na toxo, CMV, listerioze i różyczka nie trzeba chyba na czczo?

    Martika, dokładnie tak jak Nusia pisała może jak będzie beta pozytywna to wtedy lekarz da coś dla bezpieczeństwa. Ale na pewno będzie dobrze :)

    Morwa, ale wesoło :)

    Nusia, tempka w gore, super :)

    Agata, ja wczoraj wieczorem męczył się z tym brzuchem, dziś już lepiej, to pewnie też stres itp.

    Miłego dnia, a w ogóle gdyby mnie potem nie było to wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, abyśmy za rok cieszyły się już naszymi bobaskami wszystkie <3

    Zuzia.zuzia, Madlene84 lubią tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, mnie dziś rozłożyło choróbsko na maxa, musze się do wieczora wykurowac bo koleżanka nas zaprosiła na sylwestra do siebie, będzie aż 5 osób w sumie :D

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cigaretta, zdrówka!

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • sh2 Debiutantka
    Postów: 15 3

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane moje ja dziś pewnie tylko na chwile.
    niestety nie udało się tym razem, @ pojawiła się na wieczór a dziś zdycham i jestem na prochach od rana:(

    Życzę Wam wszystkim w tym Nowym Roku wszystkiego co najlepsze, spełnienia wszystkich marzeń a w szczególności tego jednego największego!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2014, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sh2 szkoda, mam nadzieję, że 2015 rok będzie dla nas łaskawszy.. ;)

‹‹ 98 99 100 101 102 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego