Forum W oczekiwaniu na testowanie Jak sobie radzicie z rozczarowaniem
Odpowiedz

Jak sobie radzicie z rozczarowaniem

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2016, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 13:53

  • ana1122 Autorytet
    Postów: 5997 2158

    Wysłany: 18 marca 2016, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Buko wrote:
    Zimno ma być :)
    moje też czekają, ale póki co ugaduję męża, że to przecież też Jego okna, więc gdzie tu sprawiedliwość, że zawsze ja myję :)
    Moj ostatnio myl górę A ja dół . normalnie skarb I pomaga

    Ana, 3 lata i 3 m ⭐❤♥️
    relgx1hp1ifsvmul.png
    uwo943r8h41ahwui.png
    "A mimo to cuda się zdarzają tylko trzeba uwierzyć że I wam się uda"
    12.11-niech szczęście trwa;-)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2016, 09:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 13:54

  • ana1122 Autorytet
    Postów: 5997 2158

    Wysłany: 18 marca 2016, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja myślę nad zakupem myjki do mycia okien. Macie może?

    Ana, 3 lata i 3 m ⭐❤♥️
    relgx1hp1ifsvmul.png
    uwo943r8h41ahwui.png
    "A mimo to cuda się zdarzają tylko trzeba uwierzyć że I wam się uda"
    12.11-niech szczęście trwa;-)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2016, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 13:54

  • ana1122 Autorytet
    Postów: 5997 2158

    Wysłany: 18 marca 2016, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj wynik progesteronu 32.5 w 7 dpo jak to wygląda?

    Ana, 3 lata i 3 m ⭐❤♥️
    relgx1hp1ifsvmul.png
    uwo943r8h41ahwui.png
    "A mimo to cuda się zdarzają tylko trzeba uwierzyć że I wam się uda"
    12.11-niech szczęście trwa;-)
  • Eltrona Ekspertka
    Postów: 191 62

    Wysłany: 18 marca 2016, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale fajnie ze jestescie :) sie juz zdazylam stesknic przez ta ciszę:)
    ana ja ostatnio miałam 9,8, więc u Ciebie zajebiście.
    Buko też tak mam ze przed @ równcxześnie mam nadzieje i sobie mówie ze nic z tego - ta schizofrenia to strasznie upierdliwa sprawa :)
    Mi ovufriend jeszcze nie pokazał owu ale mi sie wydaje ze już jestem po.
    Miałyście kiedyś plamienie w trakcie owu - taką zywo czerwoną krew w śluzie, bo mi sie cos takiego pierwszy raz zdarzyło . słyszalam o tym ale i tak sie wystraszylam.
    buko z tym acardem tez cos slyszalam ze to działa. kurcze mialabym ochote sprobowac ale sie boje sama eksperymentowac. jak sie po tym czujesz? to podobno rozrzedza krew - nie masz od tego zalewu w trakcie @

    Kwalifikacja w OAO
    Będę mamą :)
    Jestem mamá :)
  • Eltrona Ekspertka
    Postów: 191 62

    Wysłany: 18 marca 2016, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny co to za mop nie słyszalam o tym? dajcie znac jak to działa, bo nie znosze sprzątać i mężuś też

    Kwalifikacja w OAO
    Będę mamą :)
    Jestem mamá :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2016, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 13:54

  • Eltrona Ekspertka
    Postów: 191 62

    Wysłany: 18 marca 2016, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba sobie sprawię takie cudo. ale mega sprawa.
    i z acardem moze tez wato poprobowac. tylko tak glupio mi zapytac lekarza ze tak szukam lekow na wlasna reke, bo mam do niego 100% zaufania. jak myslicie jak to zrobic zeby nie urazic?

    Kwalifikacja w OAO
    Będę mamą :)
    Jestem mamá :)
  • LittleGirlBlue Autorytet
    Postów: 801 129

    Wysłany: 18 marca 2016, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Buko wrote:
    O jak fajnie z pieskiem :) ja niestety nie mogę mieć przez alergię :( i tak mam świnkę morską, która mnie uczula trochę i mój tato, też alergik, bez przerwy mi powtarza, że muszę ją oddać. A ja tak nie chce, bo to nasze takie małe dziecko na tą chwilę :(

    A uderzanie manekina, nawet takiego na PlayStation jest naprawdę dobre, teraz kończy mi się karnet na fitness i nie przedłużam, bo już mi się nie chce tam chodzić, to wrócę do tego i będę regularnie biła wirtualnego manekina, albo worek treningowy :) zawsze mogę sobie wyobrazić, że to konkretna osoba i dam upust swoim marzeniom :D
    A z objawami to ja czuję się trochę jak schizofrenik, bo jeden głos w mojej głowie mówi: tym razem to objawy ciąży, a drugi mówi: nie bądź głupia, tu nie ma nic nowego czego byś nie miała do tej pory, więc @ przyjdzie punktualnie. Wyląduje kiedyś u psychiatry :(
    Ana i trzymam kciuki za dobre wyniki. LittleGirlBlue, a za Ciebie żeby jednak pęcherzyk pękł. A powiedz mi, jeżeli u Ciebie pęcherzyk nie pęka, to co się z Nim wtedy dzieje?
    Alergia paskudna rzecz.tez mam.
    Objawy ciazy moga byc podobne do tych z normalnej fazy lutealnej wiec nic dziwnego ze sie zastanawiasz! Wiadomo ze kazda z nas w ten drugiej fazie jest wyczulona na kazdy znak organizmu ze moze sie jednak udalo.
    Jak nie peka to albo sie wchlania do nastepnego cyklu albo powstaje torbiel ktora jednak tez sie zawsze wchlania.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2016, 20:38

  • LittleGirlBlue Autorytet
    Postów: 801 129

    Wysłany: 18 marca 2016, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ana1122 wrote:
    Moj wynik progesteronu 32.5 w 7 dpo jak to wygląda?
    Jak dla mnie bomba, z tego co kojarze norma jest do 27? Wiec moze ciaza?:) ja robilam progesteron raz i bylo 11. Robie znowu w poniedzialek

  • ana1122 Autorytet
    Postów: 5997 2158

    Wysłany: 18 marca 2016, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LittleGirlBlue wrote:
    Jak dla mnie bomba, z tego co kojarze norma jest do 27? Wiec moze ciaza?:) ja robilam progesteron raz i bylo 11. Robie znowu w poniedzialek
    Tak norma jest 27 A ja myślę że Może 2 pęcherzyki pękły i dlatego taki

    Ana, 3 lata i 3 m ⭐❤♥️
    relgx1hp1ifsvmul.png
    uwo943r8h41ahwui.png
    "A mimo to cuda się zdarzają tylko trzeba uwierzyć że I wam się uda"
    12.11-niech szczęście trwa;-)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2016, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 13:54

  • Eltrona Ekspertka
    Postów: 191 62

    Wysłany: 18 marca 2016, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Buko a co tam nie tylko chłopcy muszą kolekcjonować zabawki. nam też się coś należy. patrzyłam ze te mopy nie sa nawet takie drogie. chyba sobie tez sprawie na zajączka :)

    Kwalifikacja w OAO
    Będę mamą :)
    Jestem mamá :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2016, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 13:54

  • Eltrona Ekspertka
    Postów: 191 62

    Wysłany: 18 marca 2016, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To moze ja jakies tandety oglądałam. musze sie poorientować bo bardzo mi sie to spodobało. a to czyszczenie okien to już szczególnie

    Kwalifikacja w OAO
    Będę mamą :)
    Jestem mamá :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2016, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 13:54

  • Gaduaaa Autorytet
    Postów: 10203 5350

    Wysłany: 19 marca 2016, 07:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :) jestem na forum już od jakiegoś czasu... ale chyba dopiero dziś poczułam się aż tak strasznie źle.. chyba odjedę z OF albo nie wiem co....

    wydłużony cykl ma maksa... 38dzień dziś... nigdy takich nie miałam.. ale już 3 test negatywny.... no i temp dziś poleciała w dół.. także @ idzie...
    ja już chyba nie ogarniam.... marzenia z córeczki znowy prysły...
    aż sie dziś pierwszy raz z tego powodu poryczałam

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 marca 2016, 07:33

    Fabian <3 Cyprian <3 Tymuś <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2016, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 13:54

    Gaduaaa lubi tę wiadomość

‹‹ 25 26 27 28 29 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego