Forum W oczekiwaniu na testowanie Kiedy zrobic test??
Odpowiedz

Kiedy zrobic test??

Oceń ten wątek:
  • Elena_BK Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 26 maja 2016, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem,wiem. Ale wolę jeszcze zaczekać żeby znowu się nie zawieść. I tak ta jedna kreska na wszystkich zrobionych do tej pory testach mnie jakoś tak zasmuciła. Z drugiej strony to dopiero ok 8 dni po owulacji. Miałam jednak nadzieję,że będzie choć cień drugiej kreseczki.

  • Darusia762 Znajoma
    Postów: 23 1

    Wysłany: 26 maja 2016, 19:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was dzisiaj powinnam dostac okres ale zamiast okresu pojawiły się tylko brązowe plamnienia przez byly okolo 3 godziny a teraz znikły. Hmm dziwne

  • Emi36 Przyjaciółka
    Postów: 134 22

    Wysłany: 30 maja 2016, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    h

    Iwona 39 lat
    Endometrioza I st.
    11.04.2016 Aniołek 7t 3d ciąża pozamaciczna :(
    3 miesiace pózniej ciąża Amelka <3 mały cud <3
    198e9be07204aef8989853855003ef9f.png
  • katwie27 Autorytet
    Postów: 943 753

    Wysłany: 28 czerwca 2016, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny! Moja sytuacja wygląda następująco. We wrześniu zeazlego roku poronilam.od tego czasu mam cykle 33-35 dniowe, w miedzyczasie jeden cykl ponad 40 dniowy w czasie kiedy bralam antybiotyki orqzt ostatni 28 dniowy który wystąpił 25 maja ( cykl mogl sie skrocic bo do polowy cuklu bralam wiesiolek).Dzisiaj przypada 35 dzien cyklu. Założyłam ze owulacja wystapila najpozniej 13 czerwca - pokrylo się to ze sluzem, ponieważ mniej wiecej w tym terminie zanikl. Robilam juz kilka testow, dwa z nich po godzinie pokazaly druga kreske wyrazna ale niw biorę tycj wynikow pod uwage. Mniej wiecej od 13-14 czerwca bola mnie piersi. Zaznacze ze zawsze mnie bolaly przed okresem ale teraz sa wyjatkowo nabrzmiale z widocznymi zylami. Wczoraj rano podczas porannej toalety mialam sluz zabarwiony na rozowo. Sprawdziłam palcem pochwe, było odrobinkę krwi i lrzed 3 h sluz w kolorze kawy z mlekiem. Bylam pewna ze to okres, ale do dzisiaj nic sie nie dzieje. Sucho i czysto. Wczoraj powiedziałam sobie ze dosyć testowania ale ciągle mnie trapi to czy moze jest jakaś nadzieja... Kochaliśmy sie intensywnie od od 4 do 18 czerwca codziennie. Pisalam dzisiaj do lekarza, z prosba o instrukcje przyjmowania luteiny - maz wyjeżdża za miesiąc na 4 miesiące do pracy i wolałabym juz zaczac nowy cykl. Powiedział ze przed ostawieniem mam zrobic bete. Dodam ze wczoraj robilam test i kreska byla po godzinie ale raczej tutaj nic sobie nie wkrecam (test robiony po południu z raczej rozwodnionego moczu). Temperatura po wstaniu w pochwie 37.Jak myslicie jest jakas szansa? Pozdrawiam wszystkie starajace sie! ♥

    Kasia
    d7fd0b1459f6d2c1b2ab33a2c8bad5e1.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend

  • katwie27 Autorytet
    Postów: 943 753

    Wysłany: 29 czerwca 2016, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W 36 dniu cyklu dwie piękne kreski na teście robionym po południu :) Oby wszystko było dobrze! :) Jutro beta hcg.

    marysiaanna2609, Izolda90 lubią tę wiadomość

    Kasia
    d7fd0b1459f6d2c1b2ab33a2c8bad5e1.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend

  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2694 2638

    Wysłany: 4 lipca 2016, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej.
    Dziś mój 29 dzień cyklu. Z ciekawości zrobiłam test owulacyjny i wyszedł pozytywny. Czy jest prawdopodobieństwo, że test wykrył ciążę? Od owulacji niby mineło dopiero 6 dni (mam długie cykle i przyjmuję bromergon na podwyższoną prolaktynę). Czy test owulacyjny może wyjść pozytywny przed zbliżającą się @, albo po bromergonie? Podpowiedzcie, jak było u Was:)

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • Marrtusia Autorytet
    Postów: 477 268

    Wysłany: 5 lipca 2016, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki, u mnie test pozytywny wyszedł 2 dni przed spodziewanym okresem, z porannego moczu. Dzień wcześniej robiłam hcg i wyszło 52,6. A z ciekawości zrobiłam test owulacyjny i negatywny. Pozdrawiam :)

    3i49gu9rvz9upor9.png
    dqprbd3m8nwdxna3.png
  • Lili_87 Koleżanka
    Postów: 71 15

    Wysłany: 12 lipca 2016, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hey Dziewczyny mam problem.. okres mi sie spoznia 13 dni.. zazwyczaj mialam regularny, ale problem w tym ze testy ciagle pokazuja jedna kreske.. jestem w Holandii wiec nie bardzo mam jak na bete isc tutaj odrazu u ginekologa moge usg zrobic zapislaam sie na niedziele, mam pytanko czy jest ktos komu tez negatywy wychodzily a mimo to byl w ciazy?

    Lili_87
  • marysiaanna2609 Koleżanka
    Postów: 103 7

    Wysłany: 12 lipca 2016, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili_87 wrote:
    hey Dziewczyny mam problem.. okres mi sie spoznia 13 dni.. zazwyczaj mialam regularny, ale problem w tym ze testy ciagle pokazuja jedna kreske.. jestem w Holandii wiec nie bardzo mam jak na bete isc tutaj odrazu u ginekologa moge usg zrobic zapislaam sie na niedziele, mam pytanko czy jest ktos komu tez negatywy wychodzily a mimo to byl w ciazy?

    Mojej przyjaciółce w obu ciążach przez cały czas w ogóle nie wychodziły testy. Sikacze są wadliwe :( Lepiej Bete zrobić

    uikl7ddlyrrx5kjt.png
  • Lili_87 Koleżanka
    Postów: 71 15

    Wysłany: 12 lipca 2016, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marysiaanna2609 wrote:
    Mojej przyjaciółce w obu ciążach przez cały czas w ogóle nie wychodziły testy. Sikacze są wadliwe :( Lepiej Bete zrobić

    Poszlabym na bete juz dawno jakbym byla w Polsce , powiem Ci ze tu robia problemy z beta skierowanie trzeba miec a ja nawet tu swojego lekarza nie mam , umowilam sie na niedziele do polskiego lekarza ma mnie zbadac ginekologicznie i usg wrazie czego zrobic jak wyliczyla moja aplikacja w telefonie jezeli jestem w ciazy to juz 6 tydzien sie bedzie zaczynal wiec maluszka bedzie widac nie?

    Lili_87
  • marysiaanna2609 Koleżanka
    Postów: 103 7

    Wysłany: 13 lipca 2016, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili_87 wrote:
    Poszlabym na bete juz dawno jakbym byla w Polsce , powiem Ci ze tu robia problemy z beta skierowanie trzeba miec a ja nawet tu swojego lekarza nie mam , umowilam sie na niedziele do polskiego lekarza ma mnie zbadac ginekologicznie i usg wrazie czego zrobic jak wyliczyla moja aplikacja w telefonie jezeli jestem w ciazy to juz 6 tydzien sie bedzie zaczynal wiec maluszka bedzie widac nie?

    Powinno być widać ale wszystko zależy od sprzętu i czasami maluszek się potrafi nieźle kryć :) A sprawdzasz temperaturę albo robisz testy owu bo czasem w lato cykl może się nieźle rozciągnąć. Ja tak miałam w zeszłym roku. Niby zawsze cykl 35dniowy a wtedy miałam owu dopiero w 30 dniu i jeszcze druga faza się rozciągła do 18dni.

    uikl7ddlyrrx5kjt.png
  • Heelenka Znajoma
    Postów: 18 8

    Wysłany: 13 lipca 2016, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heeej:) jestem w 23 dc dziś rano zrobiłam test i negatywny;/ cykle mam krótkie bo 26, 27 dni wiec trzymam kciuki za resztę dziewczyn:)

  • Lili_87 Koleżanka
    Postów: 71 15

    Wysłany: 13 lipca 2016, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marysiaanna2609 wrote:
    Powinno być widać ale wszystko zależy od sprzętu i czasami maluszek się potrafi nieźle kryć :) A sprawdzasz temperaturę albo robisz testy owu bo czasem w lato cykl może się nieźle rozciągnąć. Ja tak miałam w zeszłym roku. Niby zawsze cykl 35dniowy a wtedy miałam owu dopiero w 30 dniu i jeszcze druga faza się rozciągła do 18dni.
    Termometr mi wariowal i musze kupic nowy, dzis 44 dzien cyklu a mialam max 32 dniowe to juz najwiecej ale pare dni temu mialam test negatywny sama nie wiem co myslec...

    Lili_87
  • marysiaanna2609 Koleżanka
    Postów: 103 7

    Wysłany: 15 lipca 2016, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najlepiej poczekać do wizyty ;) Daj znać co i jak? ;)

    uikl7ddlyrrx5kjt.png
  • Helmi Autorytet
    Postów: 709 373

    Wysłany: 15 lipca 2016, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie pozytywny test wyszedl juz 9 dpo :)
    I to z popoludniowego sika :)
    3 dni pozniej beta 121 :)
    Test byl z rossmana facelle.Mega czuly bo bobo test na nastepny dzien z porannego moczu ledwo wyszedl

    7v8r3e3k6t0s43kt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2016, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heelenka wrote:
    heeej:) jestem w 23 dc dziś rano zrobiłam test i negatywny;/ cykle mam krótkie bo 26, 27 dni wiec trzymam kciuki za resztę dziewczyn:)
    Wcale nie oznacza to, że ciąży nie ma / nie będzie. Mogła być późniejsza owulacja, a jeśli nawet nie to do zagnieżdżenia może dojść nawet 10dpo + 2dni az zacznie wzrastać hormon hcg.

  • Misiaimis Autorytet
    Postów: 514 124

    Wysłany: 16 lipca 2016, 07:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dzisiaj 14dpo i test negatywny.. :(

    Brak wiary w lepsze jutro... 18msc, 16cs...

    16mscy, 15cs...5t0d (*)
    12 mscy, 10cs...5t6d (*)
  • Młoda Przyjaciółka
    Postów: 196 46

    Wysłany: 16 lipca 2016, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja jestem przykładem, że zagnieżdżenie występuje też późno bo u mnie było to 10 dpo i dwa dni po tym test pozytywny także nie poddawajcie się i nie traćcie wiary do końca :D

    Młoda
    glxfp0ykf5qmdvkk.png

    uch5hdgeomm520qo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2016, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Młoda u mnie było to samo. Owulacja 18dc, a zagnieżdżenie po 10dniach, po 12 dniach beta była dopiero 27mIu/ml.

  • Melkaa Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 18 lipca 2016, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W sobotę rano mam dostać @. W czwartek idę do gina. Zastanawiam się czy sobie w czwartek rano testu nie zrobić...

‹‹ 14 15 16 17 18 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego