Forum W oczekiwaniu na testowanie Listopad należy do nas
Odpowiedz

Listopad należy do nas

Oceń ten wątek:
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cassie, na grudniu teraz nikt nie pisze więc będziemy dalej wszystkie razem, tylko nazwa się zmieni ;)

    Madlene84, Cassie, agata83 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze Martika nawet nie wiedzialam ze mozna miec tsh az 15! To reczywiscie to 3 MORWY tak strasznie nie wyglada :)
    Mi tez nie chce sie na grudzien przenosic :)

  • triss Autorytet
    Postów: 2031 2309

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzien dobry :-)

    Kotowa bardzo mi przykro, że się nie udało. Przytulam mocno. Ale w grudniu się uda, zobaczysz!

    Zetka mi lekarz mówił zeby inofolic brac cały czas przez 3 miesiące minimum, nie robić przerw. Ja zaczelam też nie od poczatku cyklu, bo czekałam na dostawe z apteki internetowej.

    miłego popołudnia kochane :-)

    Zetka, Cassie, Kotowa lubią tę wiadomość

  • aneczka85m Autorytet
    Postów: 293 137

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa wrote:
    Cigaretta mimo wszystko trzymam jeszcze kciuki bo jak nie ma @ to jest nadzieja ☺
    A ja chyba sobie jutro pójdę zbadać tsh bo coś czuje , ze to serce to od tego , chyba za niską dawkę leku dostałam albo już nie wiem co:( znowu mam uczucie kluchy w gardle tak jakby coś mnie dusilo:( I obawiam się ze to hashi nie daje o sobie zapomnieć:(



    Hej dziewczyny, dużo zdrówka życzę, mnie też coś zaczynało brać ale jakoś się bronię, z racji mojego bezrobocia po prostu nie wychodziłam na dwór przez kilka dni aby się bardziej nie przeziębić, mąż robił zakupy albo moja mama przy okazji wizyty:)

    Cigaretta skąd ja to znam, też po porodzie miałam taki straszny ucisk w gardle, okazało się że mam prawie 0 tsh, misiąc brałam jakieś tabletki i po nich miałam z kolei za duże TSH i kazała mi lekarka odstawić i od tamtej pory tfu tfu mam spokój, zastanawiam się tylko czy będę mogła brać witaminy ciążowe z jodem bo przy nadczynności tarczycy raczej nie powinno się brać. Wczoraj wzięłam Femibion Natal 1 i po jakimś czasie czułam znowu ten ucisk buuu, dopiero jak potwierdzę u gina ciąże to pójdę przepisać wizytę na wcześniejszą bo mam dopiero na 23 marca ale kazała przyjść jak tylko mi się uda zajść w ciążę.

  • Madlene84 Autorytet
    Postów: 1721 1007

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka wrote:
    Cassie to do dzieła dzisiaj :)

    Aniu, będzie dobrze :) kiedy testujesz?

    Madlene, a próbujesz inhalacji? Ja wiele razy właśnie inhalacjami ratowalam.


    Zetka a z czego inhalacje? Jak?
    On dostal od lekarza taki lek wdechowy przez tube - ventolin...

    Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • Morwa Autorytet
    Postów: 14352 19476

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2016, 22:48

    Madlene84 lubi tę wiadomość

  • Morwa Autorytet
    Postów: 14352 19476

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2016, 22:48

    aneczka85m lubi tę wiadomość

  • Madlene84 Autorytet
    Postów: 1721 1007

    Wysłany: 27 listopada 2014, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kotowa wrote:
    A propos infolica. Będę sobie teraz zamawiala, tylko przyjdzie zapewne dopiero za tydzień. Myślicie, że jest sens zaczynać od tego cyklu?


    Kotowa ja tez tak, bede miala za jakis tydzien, albo lepiej nawet... a dzis juz 4dc... tyle ze u mnie owulka ok 22dc, dziewczyny mowily, ze ok :)

    Kotowa lubi tę wiadomość

    Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madlene84 wrote:
    Zetka a z czego inhalacje? Jak?
    On dostal od lekarza taki lek wdechowy przez tube - ventolin...

    Ja robie normalnym inhalatorem z maseczka. Albo sama solą fizjologiczna, albo solą hipertoniczna, albo Nebbud, atrovent, czy inne ale to już na receptę bo one różnie działają. Mojemu bardzo pomagają, nawet jak juz ma antybiotyk to sd ie tym wspomagam.

    Skoro tak mówicie, to nie będę przerywala inofolicu. Dziś jeszcze zapytam gina, stresuje się ta wizyta.

    Madlene84 lubi tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • aneczka85m Autorytet
    Postów: 293 137

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madlene84 wrote:
    Zetka a z czego inhalacje? Jak?
    On dostal od lekarza taki lek wdechowy przez tube - ventolin...


    Też polecam inhalacje, są dużo bezpieczniejsze niż branie antybiotyków, mój synek nie wie co to są antybiotyki, nie szczepię go odkąd skończył 7 miesięcy i jest zdrowy jak ryba a teraz ma prawie 2 latka, katar u niego trwa 1 dzień, a jak już coś go zaczyna brać to od razu inhalację robię z soli fizjologicznej, wcześniej po ostatnim szczepieniu dostał 3 dniówki i zaraz potem zapalenia oskrzeli, dostaliśmy od naszej Pani doktor na receptę najlepszy lek do inhalacji Boredual i Pulmicort (niestaty Pulmicort to steryd więc nie można przedobrzyć ale działa od razu), jeśli dziecko ma problemy z oskrzelami lub krtanią to tylko to działa skutecznie. Na szczęście póki co na lekki katarek wystarcza sól fizjologiczna no i trzeba zwrócić uwagę na inhalator aby był jak najbardziej skuteczny, my mamy philipsa i jest rewelacyjny.

  • Madlene84 Autorytet
    Postów: 1721 1007

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aneczka85m wrote:
    Też polecam inhalacje, są dużo bezpieczniejsze niż branie antybiotyków, mój synek nie wie co to są antybiotyki, nie szczepię go odkąd skończył 7 miesięcy i jest zdrowy jak ryba a teraz ma prawie 2 latka, katar u niego trwa 1 dzień, a jak już coś go zaczyna brać to od razu inhalację robię z soli fizjologicznej, wcześniej po ostatnim szczepieniu dostał 3 dniówki i zaraz potem zapalenia oskrzeli, dostaliśmy od naszej Pani doktor na receptę najlepszy lek do inhalacji Boredual i Pulmicort (niestaty Pulmicort to steryd więc nie można przedobrzyć ale działa od razu), jeśli dziecko ma problemy z oskrzelami lub krtanią to tylko to działa skutecznie. Na szczęście póki co na lekki katarek wystarcza sól fizjologiczna no i trzeba zwrócić uwagę na inhalator aby był jak najbardziej skuteczny, my mamy philipsa i jest rewelacyjny.


    no wlasnie moj syn kaszle bardzo duzo. Teraz rzeczywiscie jest przeziebiony i ma zaflegmione pluca, ale kaszel to u niego prawie codziennosc. Czesciej wlasnie suchy i az sie duzy, bo krtan mu sie zweza. Wlasnie sie biore za szukanie inhalatora i kupuje, bedziemy walczyc, moze pozbedziemy sie tego kaszlu na amen. Dzieki dziewczyny!

    Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez mamy Philipsa. Polecam.

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • aneczka85m Autorytet
    Postów: 293 137

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madlene84 wrote:
    no wlasnie moj syn kaszle bardzo duzo. Teraz rzeczywiscie jest przeziebiony i ma zaflegmione pluca, ale kaszel to u niego prawie codziennosc. Czesciej wlasnie suchy i az sie duzy, bo krtan mu sie zweza. Wlasnie sie biore za szukanie inhalatora i kupuje, bedziemy walczyc, moze pozbedziemy sie tego kaszlu na amen. Dzieki dziewczyny!



    Zaraz wyślę Ci link do inhalatora który ja mam, jest trochę drogi ale jest najlepszy i najskuteczniejszy

  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bo inofolic można brać cały cykl, ale trzeba odstawić przy ciąży, ja wolę dmuchać na zimne, a, że biorę dodatkowo zioła to jakbym jedno i drugie waliła bez przerwy, to mogłyby mi przerastać pęcherzyki, a tego nie chce. Brałam inofolic dwa tygodnie i mi pomógł więc zakładam, że skoro zadziałał tak szybko to i w następnym cyklu będzie ok, jak wezmę dwa tygodnie przed owulką, to tylko kwas i inozytol, który jest wytwarzany przez organizm więc odstawienie nie powinno mieć wpływu ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2014, 15:33

  • aneczka85m Autorytet
    Postów: 293 137

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    prosze to jest link do inhalatora na allegro


    http://allegro.pl/inhalator-philips-pro-nebulizator-do-zatok-rhino-i4809056776.html


    i poproś koniecznie lekarza o boredual i pulmicort (są 2 rodzaje) zobaczysz że szybko malutki wyzdrowieje:) tego się daje 1 ml pulmicorcu i 10 kropli baredualu (wszystko razem) można też dołożyc do tego 2 ml soli fizjologicznej, chociaż Twój maluszek chyba jest starszy niż mój więc może dawka będzie większa

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2014, 15:35

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skoro bedziemy wszystkie razem na grudniu to sie przeniose ;)
    Tylko potem wrzuccie linka na ktory grudzien sie przenosimy bo poki co widzialam 4 grudniowe watki ;)

    aneczka duzo zdrowka!

  • aneczka85m Autorytet
    Postów: 293 137

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cassie wrote:
    Skoro bedziemy wszystkie razem na grudniu to sie przeniose ;)
    Tylko potem wrzuccie linka na ktory grudzien sie przenosimy bo poki co widzialam 4 grudniowe watki ;)

    aneczka duzo zdrowka!



    Dziękuję:)

    a swoją drogą Wam powiem że jak przyjdzie wasz dzień testowania (mam nadzieję że wszystkie zobaczycie II kreseczki:)) to kupcie 2 różne testy, mi na pre teście wychodzi blada kreseczka a na każdym innym bardzo wyraźna mocna kreska, nie wiem od czego to się ma ale lepiej zrobić dwa:)

    Cassie lubi tę wiadomość

  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cassie wrote:
    Skoro bedziemy wszystkie razem na grudniu to sie przeniose ;)
    Tylko potem wrzuccie linka na ktory grudzien sie przenosimy bo poki co widzialam 4 grudniowe watki ;)

    aneczka duzo zdrowka!

    Pewnie, albo ten o prezencie i że grudzień należy do nas, albo założymy swój. Bo te reszta to już takie typowo o testowaniu, a my bardziej o staraniu gadulimy ;)

    Madlene84, Cassie lubią tę wiadomość

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się zwijam z pracy, jakieś zakupy i do gina. Trzymajcie kciuki :) dam znać wieczorem :)

    Madlene84, Nusia, Cassie lubią tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 27 listopada 2014, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka, czekamy z niecierpliwością na info, mam nadzieję, że będą same dobre wieści ;)

‹‹ 176 177 178 179 180 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego