Forum W oczekiwaniu na testowanie Listopadowe testowanie :)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie :)

Oceń ten wątek:
  • Milageros Koleżanka
    Postów: 42 16

    Wysłany: 3 listopada 2016, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, dzien dobry. Ja jestem 10 DPO i tak mnie zaczeły plecy boleć, że ledwo stoję :/ Także chyba muszę nastawić sie na grudzień :(

    Milageros
  • Wojcinka Autorytet
    Postów: 0 0

    Wysłany: 3 listopada 2016, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biorę dupka a nie lutke, ale mam go brać aż do 14dpo wtedy mam iść do kliniki gdzie miałam IUI na betę i dopiero jak wyjdzie ujemna mam odstawić dupka

    K 30l + O 27l

    3,5 roku razem, 0,5 roku po ślubie

    Starania bez starań , będzie co będzie, a jak nie będzie nic to i tak mamy wszystko bo mamy siebie
  • A może by... Autorytet
    Postów: 1101 781

    Wysłany: 3 listopada 2016, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny w ten czwartek który i mnie wydaje się wtorkiem. Przez to przestawienie czasu czuje się okropnie zmęczona. Ledwie dziś wstałam ale i tak jest lepiej niż wczoraj.

    Ja się nie spodziewam sukcesu w tym cyklu. Zero objawów. Trochę pobolewaja piersi ale to u mnie standard przed @. Jak do niedzieli nie przyjdzie @ to będę testować ale raczej nie nastawiam się na pozytywny wynik. Niestety.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 listopada 2016, 09:12

    50c1a0bd9a.png
    34bw43r83m4ak79s.png
  • bulkaasia Autorytet
    Postów: 1019 1431

    Wysłany: 3 listopada 2016, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry:)
    U mnie tylko 4 stopnie ale słonko piękne świeci. Jadę do pracy, marzy mi się pachnąca kawa... ☕

    RudaPaskudna Tulę... Ale może jeszcze się uda w listopadzie ;)

    Ruda Paskuda lubi tę wiadomość

    J5KMp1.png
    wlknlir.png

    neh5snh.png
  • Anga1989 Autorytet
    Postów: 1423 1112

    Wysłany: 3 listopada 2016, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam sie i ja na przerwie w pracy :) ja temp przed owu mam max 36,3 a dzisiaj odnotowalam spory spadek do tej temp... W dodatku raz na jakis czas czuje tak jakby ciagniecie w podbrzuszu no i ten lewy jajnik cmi...

    l22nhdgen92nqanl.png
  • Natalia1989 Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 3 listopada 2016, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem czy to cień cienia, ale chyba II kreska jest. po ilu dniach powinna byc ciemna? tzn za ile dni powtórzyć ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 listopada 2016, 09:42

  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 3 listopada 2016, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie tempka w dół także jutro pewnie @ :( Mój wylatuje na 3 miesiące do Stanów, więc akcja inseminacja przyśpieszona - w przyszłym tygodniu mrozimy ziarenka i przez te 3 miesiące nieobecności mojego będę sobie sama robić dziecko. :P ehhh dziwny jest ten świat.

    Wojcinka, Milageros, Katja11, Ruda Paskuda, *Natka* lubią tę wiadomość

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Wojcinka Autorytet
    Postów: 0 0

    Wysłany: 3 listopada 2016, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    U mnie tempka w dół także jutro pewnie @ :( Mój wylatuje na 3 miesiące do Stanów, więc akcja inseminacja przyśpieszona - w przyszłym tygodniu mrozimy ziarenka i przez te 3 miesiące nieobecności mojego będę sobie sama robić dziecko. :P ehhh dziwny jest ten świat.
    Haha no proszę jak sobie można radzić ;) nie wiedziałam ze do IUI tez mroźna nasionka :) ostatnio sie śmialiśmy z mężem ze szkód ze on nie moze sie spuszczać do kubka przed wyjściem do pracy i ja bym sobie w odpowiednim momencie wstrzykiwała jego nasionka hehehe

    innamorata88 lubi tę wiadomość

    K 30l + O 27l

    3,5 roku razem, 0,5 roku po ślubie

    Starania bez starań , będzie co będzie, a jak nie będzie nic to i tak mamy wszystko bo mamy siebie
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2016, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja dzis lece do fryzjera mam ochote zaszalec cos zrobic innego :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2016, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    INNAMORATA - mam do Ciebie pytanie. Jak poznać ze szyjka otwarta? No za Chiny nie potrafię.. Jestem 4 dni przed @, wachluję tam tym palcem i jedyne co to wyczuwam jakby dzióbek ( usteczka malutkie) i jak wyciągam palec to mam na nim dużo śluzu mleczno- białego.
    Pomóż proszę :-))

  • CzeresniowaMama Autorytet
    Postów: 843 577

    Wysłany: 3 listopada 2016, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ! I ja dzis rano mogę sie z Wami przywitać. Z Mala u lekarza byłam ma zapalenie jamy ustnej cos okropnego w ogóle nie je, gorączka pod 40 stopni i tym sposobem wylądowałam na L4. Na testy sie pogniewalam nie robiłam, mąż mnie na betę wygonil czekam na wyniki, po 16 maja być. Nie wiem czy brzuch boli mnie z nerwów, czy na @...

    Córcia 05.11.2012! :) Naturals
    33 l.👩
    AMH 3.99
    Tsh 1.4
    IO
    36 l.🧔
    Morfologia 2%
    SCD 10%
    Kariotypy prawidłowe.
    Mamy ❄❄❄🙏
    15.04 Transfer 🙅‍♀️👣❤
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 3 listopada 2016, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisa wrote:
    INNAMORATA - mam do Ciebie pytanie. Jak poznać ze szyjka otwarta? No za Chiny nie potrafię.. Jestem 4 dni przed @, wachluję tam tym palcem i jedyne co to wyczuwam jakby dzióbek ( usteczka malutkie) i jak wyciągam palec to mam na nim dużo śluzu mleczno- białego.
    Pomóż proszę :-))
    Hejka! No właśnie ten dziubek to szyjka. :) Postaraj się wycelować w jego środek:) jak będzie zaciśnięty tzn że zamknięta, jak uchylony to otwarta. :)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2016, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja chyba jednak nienumiem badac tej szyjli!!!! Mo bo myslalam w sb ze otwarta a [email protected] dalej nie zawitala :p

  • Ptysia Autorytet
    Postów: 1050 465

    Wysłany: 3 listopada 2016, 10:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inna, szacun:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2016, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bulkaasia wrote:
    RudaPaskudna Tulę... Ale może jeszcze się uda w listopadzie ;)

    Dzięki. Nie nastawiałam się na nic, ale kurde człowiek i tak siedzi i pielęgnuje w sobie te cholerna nadzieje, a potem dupa. I mam jakiś taki zjazd. Za 2 tygodnie stuknie mi 36, i kurde jakoś tak to wszystko mnie dobija. Myślałam że jak się zaczniemy starać to się ładnie uda i w ogóle. A tu za nic nie chce wyjść... Eh... trzeba wziąć się w garść.

  • Katja11 Przyjaciółka
    Postów: 122 46

    Wysłany: 3 listopada 2016, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez nie potrafie badac. Nie podchodze do tego tematu :/ ja dzis 10dpo.
    Ps jecie jakies witaminy prenatalne poza kwasem fol ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 listopada 2016, 11:16

    f2w33e3k0yyvbxsq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2016, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    Hejka! No właśnie ten dziubek to szyjka. :) Postaraj się wycelować w jego środek:) jak będzie zaciśnięty tzn że zamknięta, jak uchylony to otwarta. :)
    niekiedy dziewczyny piszą, że jak otwarta to da się włożyć czubek palca!!!
    no chyba w tyłek :-):-)

    dzięki bardzo <3

    innamorata88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2016, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się i ja. Ja wlasnie jestem po pierwszej wizycie u lekarza..to juz 8 tydzień ;-) Moje malenstwo ma juz 1cm :-)

    Ruda Paskuda, bulkaasia, Wojcinka, i-feel-you, Anga1989, Katja11, malka, MalaMi*, Karissa, Kaczorka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2016, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    balladyna26 wrote:
    Witam się i ja. Ja wlasnie jestem po pierwszej wizycie u lekarza..to juz 8 tydzień ;-) Moje malenstwo ma juz 1cm :-)


    Ojej!!! Pokaxuj tu ciocią zdjecie!!! <3 super

  • A może by... Autorytet
    Postów: 1101 781

    Wysłany: 3 listopada 2016, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    balladyna26 wrote:
    Witam się i ja. Ja wlasnie jestem po pierwszej wizycie u lekarza..to juz 8 tydzień ;-) Moje malenstwo ma juz 1cm :-)

    Fantastycznie :) 1 cm to już wielkoludek :)

    50c1a0bd9a.png
    34bw43r83m4ak79s.png
‹‹ 45 46 47 48 49 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego