Forum W oczekiwaniu na testowanie Listopadowe testowanie :)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2016, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja jutro ovitralle :) ale juz zaczęliśmy działać zeby chłopcy sobie poczekali na jajeczko :)

    Kuchcinka, innamorata88 lubią tę wiadomość

  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 17 października 2016, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    A ja jutro ovitralle :) ale juz zaczęliśmy działać zeby chłopcy sobie poczekali na jajeczko :)
    Działajcie działajcie nim sie obejrzycie bedzie po owu ;)

  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 17 października 2016, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My już od 3 dni uzupełniamy wojska, żeby sobie poczekały na owulkę - o ile w tym cyklu w ogóle będzie ;)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2016, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    My już od 3 dni uzupełniamy wojska, żeby sobie poczekały na owulkę - o ile w tym cyklu w ogóle będzie ;)

    Ha :D no zazdroszczę mój mało był w ten weekend i tylko wczoraj sie udało :( ale podobno jak ma sie udac to i tylko raz wystarczy ;D

    bertha lubi tę wiadomość

  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 17 października 2016, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Ha :D no zazdroszczę mój mało był w ten weekend i tylko wczoraj sie udało :( ale podobno jak ma sie udac to i tylko raz wystarczy ;D
    O dokładnie - jak ma się udać to i uda się nawet 4 dni przed owu :) niestety w tym temacie szczęście i przypadek odgrywa ogromną rolę ;)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • bulkaasia Autorytet
    Postów: 1019 1431

    Wysłany: 17 października 2016, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry, witam wszystkich i znów kolejny tydzień przed nami. Lecę do pracy, miłego dnia !!! ::D

    J5KMp1.png
    wlknlir.png

    neh5snh.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2016, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    O dokładnie - jak ma się udać to i uda się nawet 4 dni przed owu :) niestety w tym temacie szczęście i przypadek odgrywa ogromną rolę ;)


    Dokładnie :) a juz sie pogodziłam co na być to bedzie :)

  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 17 października 2016, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Dokładnie :) a juz sie pogodziłam co na być to bedzie :)
    O tak - mi też łatwiej brać to na klatę, gdy pogodziłam się z tym, że akurat ode mnie najmniej w tej gestii zależy.

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • malka Autorytet
    Postów: 2356 4651

    Wysłany: 17 października 2016, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przenoszę się juz tutaj do Was na stałe :) czekam tylko na @ żeby podać datę testowania. Mam nadzieję, że zawita jak najszybciej.

    innamorata88 lubi tę wiadomość

    5b09trd8ji0unw2g.png

    34bwflw153i9m8vo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2016, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    O tak - mi też łatwiej brać to na klatę, gdy pogodziłam się z tym, że akurat ode mnie najmniej w tej gestii zależy.



    <3 bo coz Nam da rozpacz??? Juz płakałam,szlochalAm i nic to nie dawało wiec teraz spokój :D

    innamorata88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2016, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie już 5dc i zaczynam z clo. Zobaczymy czy coś urośnie

    innamorata88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2016, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aksamitna wrote:
    U mnie już 5dc i zaczynam z clo. Zobaczymy czy coś urośnie

    Ojej w 5? Mi zawsze gon każe od 3dc brac

  • zubii Autorytet
    Postów: 1736 1645

    Wysłany: 17 października 2016, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pewnie i ja za kilka dni dołączę. Powodzenia kochane :* niech posypia się piękne kreseczki !

    wniddf9hp6rxkcqu.png
    n59yi09ken86ewr0.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1598 1044

    Wysłany: 17 października 2016, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    labamba wrote:
    Właśnie, właśnie :) jeszcze przecież cały listopad! U mnie dzisiaj drugi dzień okresu, bolący brzuch i gardło... Także same przyjemności ;-) i jeszcze zjadłam prawie sama pół brytfanki ciasta drożdżowego ze śwlikami.. ehhh..

    A tak poza tym dopiero w tym tygodniu przyłączyłam się w pracy do dodatkowego grupowego ubezpieczenia,w którym w razie pobytu w szpitalu, urodzenia dziecka etc ubezpieczyciel wypłaca jakieś środki. Macie taką możliwość u siebie, ubezpieczałyście się jakoś dodatkowo?
    Ja tez jestem ubezpieczona, takze jakiegos tysiaka wyplaca z okazji narodzin dziecka.

    Agniechaa, ja tez od 5dc biore clo zawsze.

    Wychodzę za minutke do gina podgladac czy cos uroslo i gdzie. Dzisiaj 12dc

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 października 2016, 13:23

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2016, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Ja tez jestem ubezpieczona, takze jakiegos tysiaka wyplaca z okazji narodzin dziecka.

    Agniechaa, ja tez od 5dc biore clo zawsze.

    Wychodzę za minutke do gina podgladac czy cos uroslo i gdzie. Dzisiaj 12dc

    Trzymam kciuki za dorodne jajka i tluste endo!!

  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 17 października 2016, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Ja tez jestem ubezpieczona, takze jakiegos tysiaka wyplaca z okazji narodzin dziecka.

    Agniechaa, ja tez od 5dc biore clo zawsze.

    Wychodzę za minutke do gina podgladac czy cos uroslo i gdzie. Dzisiaj 12dc
    Daj znać :) trzymam kciuki! :)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • bulkaasia Autorytet
    Postów: 1019 1431

    Wysłany: 17 października 2016, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bertha jak po wizycie?

    J5KMp1.png
    wlknlir.png

    neh5snh.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1598 1044

    Wysłany: 17 października 2016, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Endo urosło ładnie :) 8,3mm :)
    Ale to tyle z pozytywów, bo nawet z tego endo nie skorzystam - bo jajeczka są w lewym jajniku, czyli tam gdzie jajowod ma wodniaka, wiec cykl stracony = laparoskopia!
    Na zabieg ide w czwartek lub piątek. Usuna mi torbiel, wodniaka i zrosty, ładnide tam posprzataja i nastepny cykl jest moj!!

    a co jeszcze dziwne - śluzu brak. az sie gin zdziwil, ze taka susza u mnie, nie mam sluzu... cos robie nie tak, moze za duzo tych suplementów juz i mi organizm szaleje..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 października 2016, 16:25

    summer86, zubii, bulkaasia lubią tę wiadomość

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Mania25 Autorytet
    Postów: 861 801

    Wysłany: 17 października 2016, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja poproszę o przerzycebie na 14 listopada :)

    UTJOp2.png
    QY7Pp2.png
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8518 7909

    Wysłany: 17 października 2016, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Endo urosło ładnie :) 8,3mm :)
    Ale to tyle z pozytywów, bo nawet z tego endo nie skorzystam - bo jajeczka są w lewym jajniku, czyli tam gdzie jajowod ma wodniaka, wiec cykl stracony = laparoskopia!
    Na zabieg ide w czwartek lub piątek. Usuna mi torbiel, wodniaka i zrosty, ładnide tam posprzataja i nastepny cykl jest moj!!

    a co jeszcze dziwne - śluzu brak. az sie gin zdziwil, ze taka susza u mnie, nie mam sluzu... cos robie nie tak, moze za duzo tych suplementów juz i mi organizm szaleje..


    Bertha, głowa do góry, może to i dobrze, że zrobisz laparo, sądzę, że przy okazji dużo sprawdzą i naprawią :) też miałam mieć laparo, ale ze względu na sprawdzenie drożności, więc stwierdziłam, że najpierw HSG. Zatem u mnie kolejny cykl będzie stracony.

    Poza tym zmieniam lekarza, poprzedni był moim ginem przez 12 lat, u tego była 1 raz we wrześniu, ale wydaje mi się, że pora na specjalistę od niepłodności. Trzymajcie kciuki!

    bertha lubi tę wiadomość

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
‹‹ 4 5 6 7 8 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego