Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum W oczekiwaniu na testowanie Listopadowe testowanie :)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 października 2016, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja odliczam do końca pracy i czekam na meza ;D

    innamorata88 lubi tę wiadomość

  • bertha Autorytet
    Postów: 1598 1044

    Wysłany: 18 października 2016, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lista zaktualizowana, aktaulny grafik:
    1.11 - bertha, czeresniowaMama, Ruda paskuda, Agniechaaa
    4.11 - toto, Basik83
    6.11 - innamorata, jolaniunia
    9.11 - Kuchcinka, bulkaasia
    11.11 - labamba
    12.11 - summer86
    14.11 - Mania25
    16.11 - Malka
    ? - Australijka

    Mania25 lubi tę wiadomość

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 18 października 2016, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Lista zaktualizowana, aktaulny grafik:
    1.11 - bertha, czeresniowaMama, Ruda paskuda, Agniechaaa
    4.11 - toto, Basik83
    6.11 - innamorata, jolaniunia
    8.11 - Kuchcinka
    9.11 - bulkaasia
    11.11 - labamba
    12.11 - summer86
    14.11 - Mania25
    16.11 - Malka
    ? - Australijka
    Przerzuciłam siebie na 8.11 bo wtedy mamy 3 rocznice związku wiec na pewno będę testowała rano ;)

  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 18 października 2016, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny sorka za "spam" chociaż spamem bym tego nie nazwała...
    Natrafiłam na to na fb, ja juz przelew zrobiłam. Wesprzyjcie chociażby SMSem za 2,60 jak możecie.

    https://www.siepomaga.pl/serduszkoweroniki

    Obrończy życia nienarodzonego głośno krzyczą, a tu małej Weronice jakoś nikt nie spieszy z pomocą :( to mogla byc każda z nas! Czas kończy sie dzisiaj, mie bądźmy obojętne. Nawet 5 zł ma znaczenie.

    toto lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 października 2016, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka wrote:
    Dziewczyny sorka za "spam" chociaż spamem bym tego nie nazwała...
    Natrafiłam na to na fb, ja juz przelew zrobiłam. Wesprzyjcie chociażby SMSem za 2,60 jak możecie.

    https://www.siepomaga.pl/serduszkoweroniki

    Obrończy życia nienarodzonego głośno krzyczą, a tu małej Weronice jakoś nikt nie spieszy z pomocą :( to mogla byc każda z nas! Czas kończy sie dzisiaj, mie bądźmy obojętne. Nawet 5 zł ma znaczenie.
    To spamem nie jest kochana dobrze ze piszesz o tym tu..wiecej osob moze wesprzeć ta akcje.. Ja wlasnie wysłałam sms-a

  • toto Ekspertka
    Postów: 208 63

    Wysłany: 18 października 2016, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka - tak mnie serce boli za każdym razem jak widzę takie biedne, czasem nienarodzone Maleństwa... puszczam przelew!

    U mnie owulacja coraz bliżej. Czuję to w brzuchu, śluz także piękny (okej, żeby nie zapeszać - wydaje mi się, że poprawił się w tym cyklu, od kiedy biorę leki na prolaktynę i tarczycę). W czwartek rano wizyta u lekarza i USG, nie mogę się doczekać! Owulacja pewnie znowu w okolicach weekendu, z czego oczywiście bardzo się cieszę, więcej czasu i spokoju.

    Agniecha - powodzenia! <3

    Kuchcinka lubi tę wiadomość

    Starania od 2016, niska rezerwa jajnikowa, kiepska morfologia, 2x CB, 3x IUI...
    07/2018 ICSI + transfer, 2 mroziaki
  • malka Autorytet
    Postów: 2356 4651

    Wysłany: 18 października 2016, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka wrote:
    Listopad bedzie nasz! :D
    Jeśli zaczęłaś kolejny wykres to pamiętaj zeby go udostępnić :) ja ostatnio zapomniałam :P

    Ja oczywiście też zapomniałam, dzięki za przypomnienie :)

    Kuchcinka lubi tę wiadomość

    5b09trd8ji0unw2g.png

    34bwflw153i9m8vo.png
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8518 7909

    Wysłany: 18 października 2016, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już po pracy, zjem coś i... siadam dalej do pracy :( nie zanosi się, żeby się z tym poprawiło do wiosny.
    Dziś 3 dzień@ już nie mogę się doczekać końca. Wiecie co jest dziwne, nie mogę się doczekać wizyty u lekarza w przyszłym tygodniu. A ja bardzo nie lubię chodzić do lekarzy...

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • malka Autorytet
    Postów: 2356 4651

    Wysłany: 18 października 2016, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też po pracy. Muszę jechać na zakupy jakieś, ale mnie taka senność ogarnela, że nie wiem jak dam radę :/

    5b09trd8ji0unw2g.png

    34bwflw153i9m8vo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 października 2016, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciasto zrobione, obiad dla M z duża ilością jajek (hihihi) wieczoru jest nasz :D

    summer86 lubi tę wiadomość

  • summer86 Autorytet
    Postów: 8518 7909

    Wysłany: 18 października 2016, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaa, no to szalejcie :) Udanego!

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • labamba Autorytet
    Postów: 279 283

    Wysłany: 18 października 2016, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziś 4 dzień okresu... ale wczoraj nagle zastój od połowy dnia, jeszcze tak nigdy nie miałam! oczywiście wkręciłam sobie, że może jestem jednak w ciąży i zrobiłam test... oczywiście negatywny ;-)masakra, jak to człowiek sobie może różne rzeczy przetłumaczyć :p

    Agniechaaa, jesienna aura do przytulania sprzyja :)

    zem343r825mztggd.png
    eikt43r83o0w939j.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 października 2016, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    labamba wrote:
    U mnie dziś 4 dzień okresu... ale wczoraj nagle zastój od połowy dnia, jeszcze tak nigdy nie miałam! oczywiście wkręciłam sobie, że może jestem jednak w ciąży i zrobiłam test... oczywiście negatywny ;-)masakra, jak to człowiek sobie może różne rzeczy przetłumaczyć :p

    Agniechaaa, jesienna aura do przytulania sprzyja :)


    Dokładnie ;P ok ide robić nastrój świece itp ;p do usłyszenia

  • bulkaasia Autorytet
    Postów: 1019 1431

    Wysłany: 18 października 2016, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miłego wieczoru Kobitki... :)
    Przytulanki jak najbardziej <3

    J5KMp1.png
    wlknlir.png

    neh5snh.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 października 2016, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie nici z przytulania:( samotna kolejna noc przede mna..dopiero na weekend o 3 tyg dopiero zjedzie..a zeby bylo lepiej to mam w niedziele zajecia..chociaz sobota bedzie wspolna

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 października 2016, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaa milego wieczoru zycze :)

  • malka Autorytet
    Postów: 2356 4651

    Wysłany: 18 października 2016, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie mąż w domu pod ręką cały czas jakby była potrzeba ;) ale czasem mysle, że chwilowa rozłąka dobrze by zrobiła. Ale nie za dluga. Max 3-4 dni ;)

    Agniechaaaa działaj tam dzisiaj!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 października 2016, 21:20

    5b09trd8ji0unw2g.png

    34bwflw153i9m8vo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 października 2016, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem tak moj akurat do tego akurat juz sie nie przyda :P bo juz to jak my mowimy zmalowalismy..ale sama obecnosc i moc w nocy sie przytulic to akurat brakuje szczegolnie po tych 3 tygodniach

  • nowa.mysza Debiutantka
    Postów: 6 3

    Wysłany: 18 października 2016, 22:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej jestem tu nowa, kilka miesięcy już się staram i nic mi nie wychodzi.Jeśli mnie przygarniecie to ja planuje testować 16 listopada

  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 18 października 2016, 23:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny u nas tez często jest tak ze mąż albo w pracy na nockę albo na cała dobę a jak wraca na wieczór do domu to zazwyczaj jest mega zmęczony i idzie spać , dlatego my najczęściej mamy bzykanko rano hehe właściwe prawie zawsze kochamy sie rano i tez jest fajnie ;)

‹‹ 6 7 8 9 10 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego