Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe staraczki.
Odpowiedz

Lutowe staraczki.

Oceń ten wątek:
  • Cebulka Autorytet
    Postów: 1372 569

    Wysłany: 28 lutego 2015, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja zglupialam, zaczyna mi się ból owulacyjny a sluz typowo nieplodny...dziwne to wszystko. Do tej pory miałam plodny sluz przy bólu owu.

    Synek ur. 8.11.2015
    Córeczka ur. 15.10.2013
  • aaagaaatka Autorytet
    Postów: 1664 879

    Wysłany: 28 lutego 2015, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cebulka może się jeszcze pojawi :)

    Szykuje się dziś mała babska posiadówka to może na chwilę zapomnę o tych całych staraniach, choć nie wiem czy koleżanka mi da :P (ma małe dziecko, oczywiście z 1go cyklu). Najwyżej zrobię sobie mocniejszego drinka :P

    Co z tym nowym wątkiem? Kto się podejmie? Dziś kończy się ten upiorny luty :)

    f2w3sek2i28gayyb.png
    Bóg podarował mi tak cenny prezent
    On musiał Cię zrobić z chmur i anielskich skrzydeł <3

    02.02.2014 [*] , 15.09.2014 [*]
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 28 lutego 2015, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kena potrafi takie ladne rzeczy robic, na pewno juz cos tam wymyslila:D mysle ze mozna mnie wpisac na 9 lutego bo wtedy zrobie test jak nie przyjdzie @ wstretna:)

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • sniezka81 Ekspertka
    Postów: 180 244

    Wysłany: 28 lutego 2015, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja wracam własnie z nart, testy negatywne dzis jest 27 dc, okresu brak, wg monitoringu 12 dpo, od maja kiedy przestałam brać visanne cykle max 26 dniowe. Od wczoraj czuje wkurrr... Ące drapania w podbrzuszu, jak na zap. Pęcherza.
    Oszaleje chyba.
    Hafte ściskam kciuki mocno!!!

    w1hgp1.png

    40cs + 8mscy visanne
  • Cebulka Autorytet
    Postów: 1372 569

    Wysłany: 28 lutego 2015, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morisek28 wrote:
    Heh ja od grudnia bez Visanne.

    czuje sie jakby mnie stado goryli wytarmosiło.

    oby jutrzejszy dzień byl juz lepszy.

    co do nowego watku,namyślmy sie jak go nazwac.
    Kena faktycznie tworzy tutaj ładne cudeńka to moze posłucha naszej prosby i będzie nasza adminka :-D

    Jestem jak najbardziej za...

    Synek ur. 8.11.2015
    Córeczka ur. 15.10.2013
  • monia30 Ekspertka
    Postów: 209 152

    Wysłany: 28 lutego 2015, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wiec tak brak pecherzyka ciazowego w macicy, 50% ze to ciaza pozamaciczna. Szyjka zamknieta twrda wysoko, bez plamien krwawien itp. Kazal powtorzyc bete w poniedzialek i progesteron zrobic, i jak bede miala wyniki popoludniu odrazu do niego zadzwonic. Powiedzial tez ze jak brzuch zacznie tak bolec ze bede zginac sie w pol to odrazu mam jechac na izbe przyjec do szpitala. nie dal mi nic na podtrzymanie bo nie chce ryzykowac. Mam odpoczywac i nie nosic ciezkich rzeczy.

    201510241762.png
  • Cebulka Autorytet
    Postów: 1372 569

    Wysłany: 28 lutego 2015, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia sciskam i mocno trzymam kciuki...jeszcze może być dobrze...

    Synek ur. 8.11.2015
    Córeczka ur. 15.10.2013
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 28 lutego 2015, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monia30 wrote:
    A wiec tak brak pecherzyka ciazowego w macicy, 50% ze to ciaza pozamaciczna. Szyjka zamknieta twrda wysoko, bez plamien krwawien itp. Kazal powtorzyc bete w poniedzialek i progesteron zrobic, i jak bede miala wyniki popoludniu odrazu do niego zadzwonic. Powiedzial tez ze jak brzuch zacznie tak bolec ze bede zginac sie w pol to odrazu mam jechac na izbe przyjec do szpitala. nie dal mi nic na podtrzymanie bo nie chce ryzykowac. Mam odpoczywac i nie nosic ciezkich rzeczy.

    Trzymaj sie cieplo czekamy na dalsze info

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • Viki Autorytet
    Postów: 1104 743

    Wysłany: 28 lutego 2015, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia co on pierdyli!

    Na tym etapie nigdy nic nie widać. A widać jak beta powyżej 1000. a ty masz mniej.
    Pęcherzyk widać dopiero w 5 tygodniu. Jak ma z 3-4mm. A pęcherzyk zaczyna rosnąć o 1mm co 1 dzień od 30dc. Jak szłam w 4 tygodniu do gina to zawsze nie było nic widać!

    Moim zdaniem dostaniesz spóźniony okres i nic za wiele nie zdążyło się wykształcić.

    A nie pozamaciczna.

    km5stv73cogtpx8e.png

    4.01 3200 g 54 cm- moja cudowna kruszynka
  • Viki Autorytet
    Postów: 1104 743

    Wysłany: 28 lutego 2015, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia a jak się czujesz? Jeszcze ciążowo czy już nie?

    km5stv73cogtpx8e.png

    4.01 3200 g 54 cm- moja cudowna kruszynka
  • monia30 Ekspertka
    Postów: 209 152

    Wysłany: 28 lutego 2015, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Viki czy ja wiem czy ciazowo sie czuje hmmm piersi bola tzn sutki sa bardzo wrazliwe, czasami mdli mnie, no i brzuch boli jak na @, zmeczona jestem moglabym spac .

    On mi mowil ze za mala beta zeby cokolwiek widac bylo, ale tak male przyrosty bety moga swiadczyc o pozamacicznej. Dlatego kazal powtorzyc i zobaczymy jak przyrosla od srody to bedzie 5 dni wiec juz cos powinno sie wyklarowac. A ciazy pozamacicznej tez tak latwo nie wykryje poprzez USG.

    201510241762.png
  • Viki Autorytet
    Postów: 1104 743

    Wysłany: 28 lutego 2015, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monia no wiem...

    Jedno jest pewne, nawet jak pozamaciczna to po takim czymś łatwiej zajść w ciąże.
    Miejmy nadzieje, że zejdzie samoistnie.

    Ja bety nie robiłam. Więc nie wiem czy u mnie ok. Żyje w nieświadomości i sobie wszystko wkręcam.

    km5stv73cogtpx8e.png

    4.01 3200 g 54 cm- moja cudowna kruszynka
  • Hatfe Autorytet
    Postów: 383 295

    Wysłany: 28 lutego 2015, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze raz dziewczyny dzięki za wsparcie. Jak tyle osób kciuki trzyma, to nie może być bardzo źle przecież...Monia30, rzeczywiście w podobnej sytuacji jesteśmy..Dlatego teraz mogę Ci powiedzieć, że dobrze rozumiem, jak się czujesz...Jakoś się musimy trzymać! Napisz koniecznie jak beta w poniedziałek. Ja robię kolejną w środę.

    Droga po pierwszego Potwora;):
    2 poronienia
    1 cb
    3 inseminacje
    Pół ciąży w szpitalu
    Efekt: Zdrowa córka!!! :)))

    Droga po drugiego Potwora:
    6 inseminacji
    I ICSI - 5 zapłodnionych komórek,1 transfer (bardzo słabego zarodka), pozostałe nie przetrwały 3 doby
    2 ICSI - 6 zapłodnionych komórek, wszystkie przestały się rozwijać w 3 dobie
    3 ICSI - 18 zapłodnionych komórek. Mamy 4 blastocysty
  • Karmelek211 Autorytet
    Postów: 989 864

    Wysłany: 28 lutego 2015, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hatfe żadne słowa Cię teraz nie pocieszą,ale musisz być silna! Nie poddawaj się,jeszcze nic nie jest przesądzone!
    Monia30 Ty również się nie poddawaj i nie załamuj!
    Modlę się o Was. Wierzę,że bedzie dobrze! Musi!
    Przesyłam uściski i buziaki :* ❤️

    Rozalia nasza Gwiazdka z nieba<3
    Moje Aniołki 09.2013 [*] 12.2013 [*] 08.2014 [*]
    3277f92879.png



  • aaagaaatka Autorytet
    Postów: 1664 879

    Wysłany: 28 lutego 2015, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia nic się nie martw przy takim hcg ciaza pozamaciczna nie jest grozna. Poza tym tak jak piszą dziewczyny cokolwiek widac dopiero od 1000 hcg. Kolejny cudowny lekarz :/

    f2w3sek2i28gayyb.png
    Bóg podarował mi tak cenny prezent
    On musiał Cię zrobić z chmur i anielskich skrzydeł <3

    02.02.2014 [*] , 15.09.2014 [*]
  • Klara87 Autorytet
    Postów: 261 236

    Wysłany: 28 lutego 2015, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hatfe, Monia, trzymajcie się :* Ja też będę się za Was modlić.

    16udugpjp1ufwrk7.png
    1usapx9iwyl0ra73.png
    Aniołek - 29.07.2014 (12tc)
  • Karmelek211 Autorytet
    Postów: 989 864

    Wysłany: 28 lutego 2015, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja właściwie mam taki brzuch napompowany przed @ zawsze,ale na początku ciąży też miałam :/ więc chyba nie ma reguły. Nie lubię mieć takiego "balona" :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 lutego 2015, 17:37

    Rozalia nasza Gwiazdka z nieba<3
    Moje Aniołki 09.2013 [*] 12.2013 [*] 08.2014 [*]
    3277f92879.png



  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 28 lutego 2015, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez przed @ tak mam, jak przyjdzie to sie uspokaja a w tym cyklu (zaznaczone na wykresie) przez 11 dni wzdecia, 2 dni przerwy :/

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • Lucy7 Ekspertka
    Postów: 226 184

    Wysłany: 28 lutego 2015, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, czytam Was przez cały czas i trzymam kciuki za każdą z Was.
    Jubilatkom życzę spełnienia marzeń <3 Morisek jestem Twoją fanką:-)
    Hatfe, Monia tulę mocno i trzymam kciuki <3
    U mnie też nie wesolo, na pierwszej wizycie widzialam tylko pęcherzyk, kolejna wizyta 07.03 a dziś pojawiły się jasno brozowe plamienia i brzuszek boli bardziej niż zwykle, leżakuje cały dzień ;(

    16uddqk3x9bbni2d.png
  • Karmelek211 Autorytet
    Postów: 989 864

    Wysłany: 28 lutego 2015, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucy jestem myślami z Tobą :*

    Lucy7 lubi tę wiadomość

    Rozalia nasza Gwiazdka z nieba<3
    Moje Aniołki 09.2013 [*] 12.2013 [*] 08.2014 [*]
    3277f92879.png



‹‹ 258 259 260 261 262 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego