X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4691 6053

    Wysłany: 25 lutego 2017, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    U mnie dzis na tescie typko odczynnik szary... Czeoam dzis 10 dpo

    Wiesz ja nie znam się, mogłabyś napisać czy to dobrze?

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3
  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 25 lutego 2017, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czy Was tez tak stresuje pomiar temp.pod koniec cyklu? mi serce dzisiaj walilo jakwdurne,jest maly spadek,ale mam nadz. ze @ nie przyjdzie:/

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 25 lutego 2017, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli brak ciazy. Ale czeiwm ueszcze 4 dni.

    Amy nie mierz juztempki bezsensu

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4691 6053

    Wysłany: 25 lutego 2017, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy333 wrote:
    czy Was tez tak stresuje pomiar temp.pod koniec cyklu? mi serce dzisiaj walilo jakwdurne,jest maly spadek,ale mam nadz. ze @ nie przyjdzie:/

    Ja nie mierze temperatury ale na pewno bym się stresowala... Skoro mnie stresuje kupno testu żeby nie wyszła 1 kreska to temperatura też była by czynnikiem stresujacym, a my Amy jesteśmy chyba w podobnym dniu cyklu prawda? Też jakiś masz termin teraz?

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3
  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4691 6053

    Wysłany: 25 lutego 2017, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edit wybacz, Amy doczytałam teraz że masz testować po weekendzie :)

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3